کد خبر: ۱۰۵۷۳۷
زمان انتشار: ۱۸:۳۳     ۱۹ دی ۱۳۹۱
من از رقابت نمی‌ترسم، به مربی نشان دهم که چه می‌توانم بکنم و به او اجازه دهم تا انتخاب کند
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - انتظار رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی برای پیوستن به تیم جدیدش استاندارد بالاخره به پایان رسید و وی به همراه تیم برای اردویی تدارکاتی به ترکیه سفر کرده است. گوچی در نخستین مصاحبه مطبوعاتی به عنوان بازیکن استاندارد به موضوعات جالب و متفاوتی اشاره کرد. این مصاحبه را با ترجمه دقیق اختصاصا در سایت گل بخوانید:

نظرت درباره حضور در استاندارد چیست؟
"من الان به استاندارد پیوستم چون قراردادم یک یا دو روز قبل از پایان فصل نقل و انتقالات قطعی شد و مدیر تیم آقای دوچاتلت که مالک تیم هم هست از من خواست تا برای نیم فصل اول در تیم بمانم و به سنترویدن کمک کنم، باید این را بگویم که این مسئله را پذیرفتم با اینکه هر بازیکنی می‌خواهد همیشه در سطح اول بازی کند. استاندارد باشگاه بزرگی است و من خوشحالم که بالاخره اینجا هستم. اردو برای شناختن هم تیمی های جدیدم در داخل و خارج زمین بسیار خوب است. من همچنین جمعه با مربی ملاقات کردم ولی چندان صحبتی با هم نداشتیم."


در تابستان گذشته لوکرن هم تو را می‌خواست، چه دلیلی داشت که استاندارد را انتخاب کردی؟
 "این انتخاب قلب است. استاندارد باشگاهی بزرگ با بازیکنان بزرگ و شخصیت بزرگ است و استادیومی با جوی خوب دارد." آیا این انتقال به خاطر این نیست که استاندارد هم به رولاند دوچاتلت تعلق دارد؟ "باید این را از او بپرسید ولی نمی‌توانم نقش او را در این انتقال کتمان کنم."
 در نیم فصل اول در سنترویدن از تو انتقادهایی شد...
"بعضی از افراد می‌گفتند که من به خاطر اینکه می‌دانم قرار است به استاندارد بروم انگیزه ندارم. اما این اشتباه است. همه شرایط را با یک ذره بین همراه با تحریف می‌دیدند. هر چیزی که من را نگران می‌کرد تقویت شده بود. هر چیزی که من بودم، بازیکنی بد یا سیبی فاسو ولی تا آخرین بازی به من بازی نرسید. من عاشق بازی کردنم ولی با میدان رفتن با توانایی کمتر از 100% نمی‌خواستم به تیمم ضربه بزنم. من به تیم جدیدم نشانه ی اشتباهی نشان ندادم و می‌خواستم با تمام توانایی ام اینجا باشم."
 تو همیشه مطیع نبودی.
 "من مشکل بزرگی با مربی تیم خوییدو بروپوئلز نداشتم. ولی او با این مسئله که قرار است در ژانویه یکی از بهترین بازیکنانش را از دست دهد خوشحال نبود. و این منطقی است که او بازیکنانی را که برای نیم فصل دوم در اختیار دارد انتخاب کند. من همینطور باید برای بازی های ملی به ایران سفر می‌کردم، این مسئله پیچیده است و این بخش تمام شده و یکی دیگر آغاز شده است."
 استاندارد دو مهاجم جوان در ترکیب دارد و صحبت از آمدن یک باتجریه دیگر هم هست."
"من از رقابت نمی‌ترسم، به مربی نشان دهم که چه می‌توانم بکنم و به او اجازه دهم تا انتخاب کند. برای من فرقی نمی‌کند که تک مهاجم باشم یا به عنوان مکمل بازیکنی دیگر در ترکیب قرار بگیرم، چیزی که من می‌خواهم این است که با کیفیتم به تیم کمک کنم."
وقتی تو به تیم پیوستی مربی تیم هلندی بود، آیا این نقشی در انتقالت داشت؟
"این درست است که من با اینکه در مشهد-ایران متولد شدم در هلند بزرگ شدم و تمرین کردم. ولی یک فوتبالیست نمی‌تواند آینده اش را به یک مربی دلخوش کند و من هم طرفدار فلسفه هلندی نیستم. در هلند گاهی اوقات می‌بازند و می‌گویند ما 70% مالکیت توپ را داشتیم ولی من ترجیح می‌دهم بد بازی کنیم ولی 3 امتیاز را داشته باشیم."
استاندارد این فصل می‌تواند چه هدفی داشته باشد؟
"استاندار باشگاهی بزرگ با بازیکنان بزرگ و دارای شخصیت است. ولی من نمی‌خواهم که رویاپردازی کنم. پارامترهای زیاد دیگری هم موثر هستند که بازی به بازی مشخص می‌شوند ولی اولویت فعلا رسیدن به پلی آف است بعد از آن هر چیزی ممکن است."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها