کد خبر: ۱۰۵۷۰۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۱۹ دی ۱۳۹۱
فوتبال ملی - لیونل مسی در نظرسنجی برنامه نود هم بهترین بازیکن جهان شد.

به گزارش 598 به نقل از  خبرآنلاین؛ عادل فردوسی‌پور در برنامه نود خبر احتمال سرپرستی حبیب کاشانی در تیم ملی را به نقل از سایت گل خواند و گفت: «البته من خبر ندارم این موضوع صحت دارد یا نه. ما تلاش می‌کنیم این ماجرا را از کفاشیان بپرسیم.» بهروان هم که در برنامه حضور داشت گفت: «من هم شنیدم که می‌خواهند برای تیم ملی سرپرست بیاورند. اما اصلا نمی‌دانم چه کسی گزینه است و خود کفاشیان در جریان این موضوع است.» حبیب کاشانی مدیر سابق باشگاه پرسپولیس است.
کارلوس کروش سرمربی تیم ملی در مورد این موضوع با خبرآنلاین گفت‌وگو کرده است. او چندی قبل در این باره به خبرآنلاین گفته بود: «قرار است یک نفر برای سرپرستی تیم ملی بیاید که هم تیم ملی را ساپورت کند و هم فدراسیون را، اگرچه من خیلی به این مسئله اعتقادش ندارم اما اگر واقعا کسی با این شرایط را می توانند بیاورند من به او می گویم بفرما!»
موضوع نظرسنجی برنامه نود هم در مورد بهترین بازیکن جهان بود. در این نظرسنجی سه گزینه مسی، رونالدو و اینیستا حضور داشتند که در پایان دو و نیم میلیون نفر در آن شرکت کردند. 70 درصد از شرکت‌کنندگان به مسی رای دادند، حدود 25 درصد به رونالدو و حدود 5 درصد هم به اینیستا.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها