کد خبر: ۱۰۵۶۹۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۱۹ دی ۱۳۹۱
سه دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، چهارشنبه برگزار می‌شود که گل سر سبد این بازی‌ها، تقابل استقلال و ابومسلم در ورزشگاه آزادی است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال در حالی چهارشنبه با انجام سه دیدار برگزار می‌شود که از هشت تیم این مرحله، هنوز تکلیف یک تیم مشخص نشده است. بر این اساس تیم‌های استقلال، ابومسلم، سپاهان، نفت آبادان، فجرسپاسی و داماش در این مرحله به میدان می‌روند و از بین تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران هم یک تیم در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

 

استقلال – ابومسلم؛ روزنه امید لیگ یکی‌ها

 

تیم فوتبال ابومسلم، تنها نماینده لیگ یک است که در جام حذفی باقی مانده و خود را تا این مرحله از رقابت‌ها بالا کشیده است. حالا یاران خداداد عزیزی که نام ابومسلم را در پرچم خود یدک می‌کشند، امیدوارند که با فتح قلعه آبی پوشان به جمع چهار تیم برتر جام حذفی راه پیدا کنند. هر چند در این صورت هم باید در مرحله بعد به دیدار برنده سپاهان و نفت آبادان بروند که دیدار ساده‌ای نخواهد بود.

 

در سوی دیگر، استقلال میزبان در حالی از حریف سیاه پوش خود پذیرایی می‌کند که بازیکنانش با صدرنشینی در لیگ برتر سر به آسمان می‌سایند و امیدوارند اقتدار خود را در جام حذفی هم حفظ کنند. مدافع عنوان قهرمانی در مرحله یک چهارم نهایی روی کاغذ بازی سختی ندارد، اما از آنجایی که رقابت‌های جام حذفی به جام شگفتی‌ها معروف است، هیچ بعید نیست که چهارشنبه شاهد یک اتفاق مهم باشیم به اتفاقی که اگر بیفتد قطعا هواداران تیم آبی پایتخت را خوشحال نخواهد کرد. حذف استقلال از جام حذفی البته می‌تواند برای این تیم یک حسن باشد، چرا که فشار کاری این تیم را برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کمتر می‌کند.

 

استقلالی‌ها خیلی امیدوار هستند که علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر - که حالا دیگر امری دست یافتنی برای این تیم است – جام طلایی حذفی را هم تصاحب کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها