کد خبر: ۱۰۵۶۶۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۱۹ دی ۱۳۹۱
پس از حاشيه اي که در تمرين پرسپوليس طي روزهاي گذشته به وجود آمد، مسئولان سرخ را بر آن داشت که تدبير ويژه اي در اين خصوص بيانديشند.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ حضور يک خبرنگار در کارواش مجاور ورزشگاه درفشي فر و عکسبرداري و نت برداري از تمرين پرسپوليس و در ادامه جر و بحث لفظي خبرنگار ورزشي با سرپرست اين تيم باعث شد که شيريني درنشستي در باشگاه راجع به راه حل اين مشکل با مديرعامل باشگاه به گفتگو بنشيند.

برهمين اساس، قرار شد که پس از ديدار جام حذفي برابر نفت تمرينات سرخپوشان با تدابير امنيتي ويژه اي برگزار شود.

آنطور که به گوش مي رسد، مسئولان سرخ به اين نتيجه رسيده اند که تعداد افراد حراست ورزشگاه درفشي فر را افزايش دهند تا بدين واسطه بتوانند نظم و کنترل بيشتري را در محل تمرين پرسپوليسي ها حکم فرما کنند.

گفتني است؛ پرسپوليسي ها پس از ديدار جام حذفي بايد روز يکشنبه 24 ديماه در قم به مصاف صبا برود.

*** صحبت هاي درگوشي بازيکنان راجع به وينگو

پس از اينکه حضور حسين عبدي روي نيمکت پرسپوليس بنا به دلايلي غير ممکن شد، کادر فني سرخ تصميم گرفتند تا از تجربيات وينگو بگويچ که سابقه حضور در راس نيمکت پرسپوليس را داشت، استفاده کنند.

براساس اين گزارش؛ پس از شنيده شدن زمزمه حضور اين مربي کروات در جمع مربيان پرسپوليس و جلسه معارفه بگويچ، جو خوبي در تيم حاکم نيست و اکثر بازيکنان چه در زمان تمرين و چه هنگامي که خارج از زمان تمرين با يکديگر در تماس هستند، در اين خصوص به بحث و تبادل نظر مي پردازند.

ظاهرا تجربه مربيگري وينگو در پرسپوليس و به وجود آمدن گروه 7 يکي از دلايل اصلي نگراني بازيکنان محسوب مي شود و آنها بر اين باورند که آرامشي که با حضور يحيي گل محمدي در اردوي تيم حکمفرما شده بود، با حضور بگويچ بار ديگر از کاروان پرسپوليسي ها رخت بر مي بندد.

البته سرمربي پرسپوليسي ها از گوشه و کنار متوجه اين جواب تيم عليه وينگو شده است و در جلساتي جداگانه با بازيکنانش اين موضوع را متذکر شده که قصدش از جذب وينگو استفاده از قدرت تمرين دهي اوست و اين مربي هيچ نقشي در ارنج تيم و مسائل حاشيه اي نخواهد داشت.

*** حفظ معدنچي تنها براي احترام!

پس از اينکه يحيي گل محمدي با راي کميته فني باشگاه به عنوان سرمربي تيم مشغول به کار شد، ليستي از بازيکنان غير دلخواهش را در اختيار مديرعامل باشگاه قرار داد تا پس از تسويه حساب، رضايتنامه اش را صادر کند.

اين گزارش حاکي است؛ بازگشت مجدد معدنچي که يکي از بازيکناني بود که در ليست مازاد يحيي قرار داشت، حرف و حديث هايي را به همراه داشت و خيلي ها اين رفت و برگشت را فشاري از سوي مديريت بر سرمربي تيم مي دانستند، اما حضور مجدد معدنچي در تمرينات هيچ ربطي به نفوذ رويانيان در کارهاي فني ندارد و تنها براي حفظ کردن احترام اين بازيکن قديمي صورت گرفته است.

با توجه به اينکه بازيکن چپ پاي سرخ خيلي دير متوجه شد در ليست مازاد قرار گرفته است، نتوانست براي نيم فصل تيمي براي خودش دست و پا کند و به همين دليل در نشستي با مديرعامل و سرمربي تيم خواست که شرايطي را براي او فراهم کنند تا بتواند تا پايان فصل در تمرينات پرسپوليس شرکت کند و در صورت صلاحديد سرمربي به بازي گرفته شود.

ظاهرا معدنچي حتي حق و حقوق نيم فصل دوم خود را به باشگاه بخشيده است و هيچ چشم داشت مالي تا پايان فصل از پرسپوليس نخواهد داشت.

*** اعتراض نيلسون به عدم حضور مندز

با اينکه مدتهاست کادر فني جديد کار خود را در پرسپوليس شروع کرده است، اما همچنان از مندز مربي دوازه بانان اين تيم خبري نيست و او حتي در آخرين تمرين سرخ ها پيش از بازي با نفت شرکت نکرد.

براساس اين گزارش؛ ما در اين مدتي که مندز با پرسپوليسي ها به توافق رسيده است و پس از کسب اجازه از گل محمدي راهي تعطيلات شد، نيلسون برزيلي وظيفه تمرين دادن دروازه بانان سرخ را برعهده داشت، اما اين دروازه بان برزيلي بالاخره به زبان آمد و از عدم حضور مربي دروازه بانان در تمرين گلايه کرد.

نيلسون در صحبتي با گل محمدي و ساير دروازه بانان اعتقاد داشت که عدم حضور مربي دروازه بان ها باعث مي شود که او از لحاظ فني افت کند و نتواند در بازي هاي حساسي مثل جام حذفي روي فرم ايده آل باشد. البته گل محمدي به دروازه بان اول تيمش اين اطمينان را داد که پس از ديدار با نفت، مندز هم در تمرينات پرسپوليس حاضر شود تا اين مشکل نيلسون هم حل شود. اين دروازه بان مقابل نفت هم وظيفه حراست از دروازه پرسپوليس را برعهده دارد.

*** درد و دل پروين با رويانيان

هر وقت علي پروين به سکوت محض فرو مي رود، حاشيه سازان هم دست به کار مي شوند و براي اين عضو هيئت مديره پرسپوليسي حرف و حديث هايي را مطرح مي کنند.

پس از مطرح شدن مشکلات خانوادگي پروين و دامادش، سلطان سرخ ها حسابي برآشفت و خيلي سعي کرد تا بداند منبع اين خبر چه کسي است، اما پيگيري هاي مرد چشم تيله اي فوتبال کشورمان نتيجه نداشت تا او براي اين منظور دست به دامن مديرعامل تيمش شود.

پروين در تماسي تلفني با رويانيان از حرف و حديث هاي به وجود آمده اظهار ناخرسندي کرده و به مديرعامل تيمش اعلام کرد که حاشيه سازي براي او با هدف لطمه زدن به پرسپوليس صورت گرفته است و رويانيان نبايد بگذارد اينگونه مسائل به او و پرسپوليس ضرر و زيان برساند. رويانيان هم به پروين اين قول را داده که به سرعت پيگير اين موضوع شود و با پيدا کردن فرد حاشيه ساز اين قائله را ختم به خير کند.

ظاهرا قرار است پس از ريشه يابي اين موضوع، باشگاه پرسپوليس از آن رسانه اي که اخبار کذب درج مي کند، شکايت کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها