کد خبر: ۱۰۵۵۹۰
زمان انتشار: ۰۷:۰۲     ۱۹ دی ۱۳۹۱
مشاور فرماندهی ناجا:
مشاور فرماندهی و معاون امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: هیچکس جرات چپ نگاه کردن به کشور ایران را ندارد و این ثمره ایثارگری‎های شهدا و فرزندان این انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، بهرام نوروزی عصر دوشنبه در نخستین یادواره یک‎هزار و 488 سرباز شهید که همزمان با سراسر کشور برگزار شد اظهار داشت: اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران با سرعت هرچه تمام، در دنیا پیش می‎رود حاصل خون شهیدان است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر فرهنگ شهادت و ایثارگری عالمگیر شده است تصریح کرد: احدی جرات چپ نگاه کردن به کشور ایران اسلامی را ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان نیز در این مراسم ریشه تجلیل از شهیدان را الهی و قرآنی برشمرد و بیان داشت: آیات قرآن این مهم را به ما گوشزد می‎کند که همه باید آرزوی این فضیلت الهی را از درگاه خداوند منان داشته باشیم.

آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی اضافه کرد: اکنون انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی برای سایر کشورها مطرح است که این عظمت مرهون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی است.

حسین کریمی اول جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان نیز مهم‌ترین پیام را فرهنگ‎سازی عنوان کرد و ابراز داشت: نسل جوان باید بدانند که شهدا برای چه چیزی وارد صحنه شدند همچنین با امام شهدا و کسانی که در راه دفاع از انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادند تجدید خاطره و بیعت کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها