کد خبر: ۱۰۵۵۳
زمان انتشار: ۲۰:۳۰     ۲۱ اسفند ۱۳۸۹
در حال حاضر هفته آخر سال 1389 را سپری می‌کنیم و تنها 3 روز به چهارشنبه آخر سال، مصطلح به "چهارشنبه سوری"، باقی مانده است؛ طبق روال هر ساله ما در این روز شاهد حضور ناهنجارهای اجتماعی در سطح شهر خواهیم بود.
به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران؛ در همین حین عده‌ای تحت عنوان "جنبش چهارشنبه سوری" اقدام به تبلیغ برای حضور در سطح شهر و شورش در این شب کرده‌اند. عمده این افراد را فمنیست‌ها، کمونیست‌ها و افراد وابسته به جنبش سبز تشکیل می‌دهند.

در همین راستا حزب کمونیست کارگری با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خواست، خود را برای حضور و اغتشاش در این شب آماده کنند و از دختران و پسران جوان خواست تا خود را آماده کنند و در کنار هم و دست در دست هم، آتش بپا کنند، با هم برقصند و شادی کنند و حجاب بر آتش بیافکنند!!!

جنبش سبز از چند هفته گذشته طرحی تحت عنوان سه شنبه‌های اعتراض را طرح ریزی کردند. در ابتدا چرایی اصرار به روز سه شنبه به وضوح حس نمی شد اما با نزدیک شدن به چهارشنبه سوری اگر سایت‌های لجن پراکنی چون بالاترین را نگاه بیاندازید متوجه برنامه از پیش تعیین شده این جنبش برای شب چهارشنبه سوری(سه شنبه شب) خواهید شد.

در سایت مذکور اگر لینک‌های امتیاز داده شده و برتر را مورد بازبینی قرار دهید متوجه خواهید شد که به طرز ناشیانه‌ای مطالبی جهت داده شده و هدفمند برای برنامه‌ریزی در این شب نوشته شده است. لذا با توجه به شکست طرح خبر رسانی در دقیقه 90 برای عدم اطلاع پلیس از محل تجمع آنان این بار خواهان آن هستند که با اطلاع رسانی وسیع و آشکار به صحنه بیایند؛ البته ظاهرا تجربه‌های تلخ خود از این نوع اطلاع رسانی و عدم حضور اندک حامیان خود را فراموش کرده‌اند؛ از سویی دیگر زمانی که یک ایدئولوژی طرفداری نداشته باشد با عوض کردن نوع مطرح کردن آن تئوری چیزی عوض نمی‌شود!

در یکی از این مطالب از این روز با عنوان "شنبه 24 اسفند روز ملی اعتراض" یاد شده است و در آن به مقایسه جنبش مردمی مصر با جنبش سبز پرداخته شده است! بدون توجه به آنکه هدف‌های این دو جنبش بسیار متفاوت است. یک جنبش یه دنبال حکومت دینی و دفاع از دین خود است و یک جنبش با شکستن مرزهای قانونی سعی در رواج بی بندوباری و بی‌دینی دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها