کد خبر: ۱۰۵۳۰۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۱۷ دی ۱۳۹۱
نماینده مردم بهشهر گفت: پیش‌بینی می‌شود دشمنان این آب و خاک فتنه سبز شماره 2 را با کلید واژه انتخابات آزاد در پیش داشته باشند.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد علی مقیمی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در نطق میان دستور خود در صحن علنی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: معظم له ضمن اینکه امسال را به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کرده‌اند، توجه به اقتصاد مقاومتی با هدف ایستادگی در مقابل تحریم‌ها و فشارهای دشمن را تأکید فرموده‌اند.

وی افزود: در این راه دولت باید به تعهدات خود در بخش حمایت از تولید پایبند بوده و با مشارکت مردم راه‌های مردمی کردن اقتصاد را از جمله فعال کردن بخش خصوصی را مدنظر قرار دهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: از سویی دیگر دولت نباید در این شرایط بحرانی اقدامی را انجام دهد که تورم لجام گسیخته افزایش یابد و قویا از دولت خواستارم که به هیچ عنوان سنگر اقتصاد مقاومتی را ترک نکنند، چراکه راه برون رفت از فشارها و تحریم‌ها از جمله در دوران جنگ تحمیلی مقاومت و ایستادگی بوده است.

مقیمی در ادامه با اشاره به بحث در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله نظام‌های استثنایی در دنیا به شمار می‌رود و در طول 33 سال عمر این نظام هر سال مردم در مورد این نظام نظر می‌دهند.

نماینده بهشهر اضافه کرد:‌ شما کدام انقلابی را در جهان می‌شناسید که در طول عمر اندک خود به این اندازه خود را در معرض قضاوت مردم قرار می‌دهد، در ثانی به برکت رهبری و بصیرت مردم همه انتخابات‌ها با حضور حداکثری مردم همراه بوده است و این جرأت و شهامت ویژه انقلاب اسلامی است که نشان از پایه‌های قوی اعتقادی مردم است.

مقیمی ادامه داد: زیرساخت‌ها و بنیه نظام اسلامی آنچنان نیرومند است که هیچ واهمه‌ای از تهدیدات و یاوه‌گویی‌ها ندارد و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کلیت خود از این قاعده مستثنی نیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ریاست جمهوری از جایگاه رفیعی برخوردار است و همواره این جایگاه در معرض طمع ورزی دشمنان خواهد بود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود دشمنان این آب و خاک فتنه سبز شماره 2 را با کلید واژه انتخابات آزاد در پیش داشته باشند و از سویی دیگر جریان انحرافی به دلیل دور شدن از گفتمان اصولگرایی و تبدیل به باجه خدمات نظام سلطه بعید نمی‌رسد جریان نفاق با استفاده از فتنه و انحراف بار دیگر در مقابل انقلاب نایستد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جریان اصلاحات نیز با دو رویکرد در حال آرایش انتخاباتی است، گروه اول گروه فتنه و برانداز هستند که به دلیل عدم امکان حضور در انتخابات شعار تحریم انتخاباتی را سر می‌دهند و گروه دوم که با فتح سنگر به سنگر معتقد است که برای اینکه همچنان در فضای سیاسی کشور حضور داشته باشد، باید در صحنه انتخابات حضور داشته باشد.

مقیمی بیان داشت: این جریان اصلاحات، نفاقی خطرناک با هدف جمع‌آوری هیزم در انتظار فرصت مناسب است، از این رو از متولیان اجرایی از جمله شورای نگهبان پایش عمیق این جریانات را خواستارم.

نماینده مردم بهشهر در مجلس ادامه داد: یادمان نمی‌رود برخی از افراد این جریان چنان نعره سر می‌دادند که پایان خط امام نزدیک است و پایان دوره اسلام نزدیک است.

مقیمی گفت: آنها با وقاحت تمام اعلام می‌کردند که معصومین (ع) باید تحت نظر باشند و یک طرفه دستاورد بزرگ ملت ایران را یک طرفه به حالت تعلیق درآوردند.

وی افزود: مگر آمریکا و نظام سلطه چه می‌خواهد با حضور آنها دیگر نیازی به تحریم نیست و در این موقعیت  خاص از دوستان اصولگرا وحدت نظری و عملی را خواستار هستم.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به گزارش غیرعلنی باهنر در جلسه روز یکشنبه خاطرنشان کرد: ریاست مجلس عدم واریز وجه ناشی از اختلاف ارز را باید به صورت جدی پیگیری کرد و در ثانی ما به تصور خود جلوی اجرای فاز دوم هدفمندی قانون انتخابات را گرفته‌ایم، غافل از اینکه قانون فوق در حال اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دولت ارز مبادله‌ای را 2 هزار و 450 عرضه می‌کند بدون هیچ محاسبه‌ای میزان قیمت کالاها دوبرابر خواهد شد و با توجه به بحث قیمت حمل و نقل نیز قیمت کالاها می‌تواند بیشتر افزایش یابد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس ادامه داد: قطعا بخشی از گرانی‌ها ناشی از تحریم‌هاست اما بخش دیگری از آن ناشی از ناکارآمدی مدیران است که باید اقدامات فوری انجام شود و شاید بعضی‌ها می‌خواهند که اینگونه باشد و اعتراضات مردمی صورت گیرد تا به هدف و برنامه خود برسد.

مقیمی در ادامه بیان داشت: آقای رئیس جمهور با توجه به شرایط حساس داخلی و خارجی مراقبت و عقلانیت بیش از پیش از جنابعالی مورد انتظار است و باید این مسئولیت را به دولت بعدی منتقل کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: صدور مجوز استخدام‌های بی‌رویه با توجه به اینکه عده زیادی در قالب قراردادهای متعدد در نوبت هستند غیر قابل قبول است.

نماینده مردم بهشهر با اشاره به حادثه سیل بهشهر که منجر به فوت و مجروح شدن 41 نفر شد، بیان داشت: از کارگروه دولت محترم در این باره می‌خواهم که نسبت به اجرای مصوبات دولت اقدام کنند.

مقیمی در پایان یادآور شد: از دولت محترم تقاضا دارم نسبت به تسریع پروژه‌های ملی و عمرانی در منطقه بهشهر اقدام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها