کد خبر: ۱۰۵۲۹۳
زمان انتشار: ۱۸:۲۹     ۱۷ دی ۱۳۹۱

سایت جهان‌نیوز نوشت:مظلومی به سردار رویانیان و با حالت شوخی گفته است:«مرا بعنوان گزینه مربیگری پرسپولیس مطرح کن تا در کمترین زمان ممکن تیمت روی دور برد بیفتد!»

به گزارش ایسنا، در این مطلب آمده است:

این روزها موضوعی در میان خبرنگاران و چهره‌های فوتبالی دهان به دهان می‌چرخد که در نوع خود جالب است. این موضوع به پرویز مظلومی سرمربی فصل قبل استقلال بر می‌گردد که این فصل در کمال ناباوری بیرون از گود ماند و جایی مربیگری نکرد.

این موضوع که سرمربی تیم قهرمان فصل گذشته جام حذفی بیکار بماند در نوع خود عجیب است، اما عجیب‌تر از این، بحث تیم‌هایی است که سراغ مظلومی می‌روند تا با وی مذاکره کنند.

تراکتورسازی تبریز جزو اولین تیم‌هایی بود که در روزهای پر افت و خیز «تونی اولیویرا» سرمربی پرتغالی‌اش بحث حضور مظلومی در آنجا مطرح شد،اما بلافاصله بعد از طرح شایعاتی مبنی بر مذاکره پرویز با آنها تراکتور روی دور برد افتاد.

سپس نوبت به مس کرمان رسید تا برخی مسوولانش سراغ این مربی بروند و حتی مانع عقد قرارداد وی با تیم گهر لرستان شوند، اما هر بار که مظلومی به یک قدمی نیمکت تیم کویری می‌رسید، شکست جای خود را با پیروزی عوض می‌کرد!

همین قصه در باشگاه صبای قم تکرار شد و اخیرا مسوولان این تیم برای جایگزینی عبدالصمد مرفاوی سراغ مظلومی رفتند و حتی این مربی مذاکراتی را با قمی‌ها داشت، اما تیم مرفاوی نیز ناگهان روی دور برد افتاد.

شنیده می‌شود که اخیرا نیز پیکانی‌ها سراغ سرمربی سابق استقلال رفته‌اند که اینبار مظلومی پیش قدم شده و خودش پاسخ رد به مسوولان این تیم داده است.

موضوع جالب تر اینکه اخیرا سردار رویانیان در محلی با سرمربی سابق استقلال همکلام شده و وقتی بحث نیمکت مربیگری پرسپولیس و اخراج ژوزه و جایگزینی یحیی گل محمدی به میان آمده است، مظلومی به سردار و با حالت شوخی گفته است:«مرا بعنوان گزینه مربیگری پرسپولیس مطرح کن تا در کمترین زمان ممکن تیمت روی دور برد بیفتد!»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها