کد خبر: ۱۰۵۲۸۷
زمان انتشار: ۱۸:۰۸     ۱۷ دی ۱۳۹۱
وزیر علوم با اشاره به اینکه در زمان انتخابات رئیس ستاد انتخاباتی کل کشور بوده است، گفت: از یکی دو ماه قبل از برگزاری انتخابات مشخص بود که فتنه‌ای در راه است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کامران دانشجو وزیر علوم عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: از یکی دو ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری مشخص بود فتنه‌ای در راه است و من این احساس را کرده بودم و بر این اساس بود که در زمان انتخابات سعی کردم بطور کامل به مردم اطلاع رسانی کنم.

وی بیان داشت: در شب برگزاری انتخابات  ساعت 11:30 دقیقه یکی از کاندیدها اعلام کرده بود که برنده انتخابات است درحالی که هنوز برخی از حوزه‌های انتخاباتی در حال اخذ رای بودند که براین اساس با صدا و سیما مصاحبه کردم و اعلام کردم چنین صحبتی صحت ندارد.

وزیرعلوم با اشاره به مصاحبه‌های خود با صدا و سیما در زمان برگزاری انتخابات گفت: در آن زمان نیاز بود نه به عنوان مجری انتخابات بلکه به عنوان فردی دلسوز برای نظام اطلاع رسانی لازم را به مردم داشته باشم.

وی تصریح کرد: عده‌ای تاکنون یک جمله علیه فتنه نگفته‌اند اما خود را دلسوز نظام و ولایت مدار می‌دانند.

دانشجو با بیان اینکه مردم تشخیص می‌دهند، گفت: افرادی که حتی یک کلمه درمورد فتنه نگفته‌اند زمانی که اعلام کنند اتفاقات رخ داده فتنه بوده است یا اینکه بیانیه‌ای صادر کنند و اعلام کنند که اتفاقات رخ داده فتنه برعلیه نظام است آن وقت می‌توانند ادعا کنند که دلسوز نظام هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها