کد خبر: ۱۰۵۲۵۰
زمان انتشار: ۲۲:۳۰     ۱۷ دی ۱۳۹۱
سرپرست تیم فوتبال پیکان با اشاره به حمایت مدیریت باشگاه از کادرفنی این تیم ابراز امیدواری کرد کادرفنی و بازیکنان پیکان در مسابقات آینده و در زمین بازی پاسخ این اعتماد مدیران باشگاه را بدهند.

به گزارش 598 به نقل از رضا رهقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد نشست روزهای گذشته اصغر ملکیان مدیرعامل باشگاه پیکان با اعضای کادر فنی این تیم ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این نشست بسیار خوب و صمیمی آقای ملکیان هم حمایت کامل و همه جانبه خود را از عبدالله ویسی و کادر فنی اعلام کردند که امیدوارم کادر فنی و بازیکنان در زمین مسابقه به بهترین شکل پاسخ این اعتماد را بدهند.

وی در مورد جدایی ویسی از پیکان و حضورش در تیم ملی جوانان هم اظهار داشت: این بحث شایعه بود و ویسی در پیکان می‌ماند. در این رابطه باید از مدیریت باشگاه تشکر کرد که با حمایت خود، انگیزه کادر فنی و بازیکنان را برای موفقیت‌های آینده بیشتر کردند.

سرپرست تیم فوتبال پیکان در مورد لغو دیدار این تیم با داماش گیلان تاکید کرد: لغو این بازی به سودمان نبود زیرا برای شرکت در این دیدار کاملا آماده بودیم اما سلامتی بازیکنان از همه چیز مهمتر است. ضمن اینکه ما هم از قوانین فدراسیون و مسئولان دیگر در برگزار نشدن این بازی تبعیت کردیم.

وی در مورد دیدار هفته آینده پیکان با گهر در دورود هم خاطرنشان کرد: به علت اینکه تیم پیکان، یکی از تیم‌های کم تماشاگر است، همیشه در بازی‌های خارج از خانه بهتر بازی می‌کند، به همین دلیل برای کسب پیروزی و رسیدن به 3 امتیاز حساس آن بازی به دورود می‌رویم.

رهقی در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولان وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش استان تهران ایرادات ورزشگاه تختی که اسکوربرد و نور آن است، برطرف شده تا پیکان به بهترین شکل ‌از تیم‌ها در مسابقات لیگ میزبانی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها