کد خبر: ۱۰۵۲۴۴
زمان انتشار: ۱۷:۵۲     ۱۷ دی ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت:‌ شاید یک شرکت چینی اسپانسر ما شود.

به گزارش 598، محمد حسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد نتایج خوب اخیر تیم تراکتورسازی گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و بازیکنانمان در دو مسابقه گذشته عملکرد مؤثری ارائه کردند، همانطور که قبلاً گفته بودم فاصله تیم‌ها در جدول بسیار نزدیک به یکدیگر است و با کسب دو پیروزی می‌توانستیم به جایگاهمان بهبود ببخشیم. 

وی افزود: در این شرایط نباید مغرور شویم چرا که راه طولانی در پیش داریم تا پایان فصل در دیدارهای سختی باید به میدان برویم و همچنان باید با تمرکز ویژه شرایط خودمان را حفظ کنیم. خوشبختانه تراکتورسازی بازیکنان بسیار خوب و با غیرتی دارد. من از بازیکنان تیمم کاملاً رضایت دارم.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد عملکرد بازیکنان تازه‌وارد تیمش گفت: از عملکردی که در فصل نقل و انتقالات داشتیم کاملاً راضی هستیم. هیچ تیمی نمی‌تواند در نیم‌فصل بازیکنان تاپی را جذب کند و باید به دنبال استفاده از موقعیت‌های خوب باشد. ما کاظمیان را که در تیمی مثل پرسپولیس فعالیت می‌کرد و سابقه ملی داشت در شرایطی که از تیمش جدا شده و دارای انگیزه‌ای فراوان بود جذب کردیم. او در 3 بازی گذشته کاملاً رضایت ما را جلب کرده و در دیدار مقابل مس توانست گل‌زنی کند. او حتی در بازی‌های قبل یک بار توپ را به تیر دروازه زده بود و نشان داد از چه انگیزه بالایی برخوردار است. انشالله بازیکنان خارجی نیز در ادامه با سایرین هماهنگ می‌شوند و می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است شرکت SAW که یک شرکت چینی است به عنوان اسپانسر تراکتورسازی فعالیت کند گفت: شرکت تراکتورسازی با این شرکت در تولید تریلی و ماشین‌های کِشنده سنگین همکاری می‌کند. در حال مذاکره هستیم تا در صورت وقوع توافق با این شرکت قرارداد ببندیم تا هم در مسابقات لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان اسپانسر فعالیت کند. البته با شرکت‌های دیگر نیز مذاکره می‌کنیم تا در صورت عدم توافق بتوانیم اسپانسری برای خودمان پیدا کنیم.

مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد ادغام مؤسسه خیریه جوانان با تعاونی مالی کوثر اظهار داشت: بر اساس ابلاغ بانک مرکزی مؤسسه خیریه جوانان با مؤسسه مالی کوثر ادغام شد. مؤسسه خیریه جوانان علاوه بر اینکه 30 درصد سهام باشگاه را در اختیار داشت، به عنوان اسپانسر پیراهن کمک‌های بسیاری به تیم تراکتورسازی کرد. روز گذشته با دکتر رضایی مدیرعامل مؤسسه مالی کوثر صحبت می‌کردم و او ما را کاملاً امیدوار کردند. آنها تعهدات مؤسسه خیریه جوانان را پذیرفتند و حتی پس از پیروزی مقابل مس کرمان بخشی از پاداش تیم را بر عهده گرفتند.

جعفری در مورد اینکه آیا پس از استعفایی که از مدیرعاملی تراکتورسازی داد شرایط بهتر شده است عنوان کرد: صادقانه اعلام می‌کنم استعفایم را از روی صداقت دادم و اعلام کردم اگر فرد دیگری وجود دارد که می‌تواند از من بیشتر کمک کند به تیم بیاید اما از دو ناحیه با مخالفت جدی روبرو شدم، هیئت‌مدیره با این مسئله به شدت مخالفت کردند و مردم نیز درخواست‌های زیادی به بازگشت من داشتند، شما دیدید که پس از جلسه هیئت‌مدیره من را کشان کشان به تمرین تیم بردند و همانجا بار دیگر برای موفقیت تراکتورسازی به هواداران لبیک‌ گفتم.

وی افزود: تراکتورسازی هواداران بی‌نظیری دارد آنها در سرما و گرما تیم خود را تنها نمی‌گذارند به همین خاطر من هم وظیفه خودم دیدم از آنها تمکین کنم و محکم پای کار بایستم. البته کمی نگران پشتیبانی مالی هستم. به بخشی از تعهدات خود در نیم‌فصل نتوانستیم عمل کنیم و امیدوارم این مشکلات هرچه زودتر رفع شود. به مسئولان استان اعلام کردم که به تنهایی نمی‌توانم تراکتورسازی را به موفقیت برسانم و در این راه به کمک تمامی عزیزان نیاز دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها