کد خبر: ۱۰۵۰۱۶
زمان انتشار: ۲۳:۰۰     ۱۶ دی ۱۳۹۱
مدیر عامل باشگاه گهر دورود با انتقاد شدید از همتای پرسپولیسی‌اش گفت: گهر نیازی به کمک رویانیان و امثال او ندارد و نباید با حرف‌های آن چنانی حیثیت ما را زیر سوال ببرند.

به گزارش 598، رضا آیت الله زاده در گفت و گو با ایسنا با انتقاد شدید از صحبت‌های محمد رویانیان مبنی بر اینکه به باشگاه گهر دورود کمک مالی کرده است، گفت: ما نیازی به کمک رویانیان و امثال او نداریم. آن قدر اعتبار داریم که پول قرض کنیم و کسانی هستند که به ما کمک کنند. همین سازمان ایثارگران یکی از آنهاست.

وی ادامه داد: بسیاری تیم‌ها هستند که در رده نوجوانان در زمین‌های خاکی کار می‌کنند و در تهیه گرمکن هم مشکل دارند. خود من با توانایی ضعیف مالی‌ام به 10 باشگاه کمک کرده‌ام اما اخلاق حکم می‌کند که نامی از آنها‌ نبرم. درست نیست که وقتی به تیمی کمک می‌کنیم فریاد بزنیم تا به اعتبارشان لطمه بخورد.

آیت الله زاده افزود: گهر در ایران صاحب شخصیت خوبی شده است. ما برای این که گهر به عنوان یک باشگاه فرهنگی معرفی شود کار زیادی کرده‌ایم. خیلی‌ها هم در این مدت در سایه به ما کمک کرده‌اند. حیف است که یک نفر بیاید و بگوید که به گهر پول داده است. چه می‌توان گفت؟ رویانیان که به مسائل دینی وارد است بگوید آیا این کار از نظر دینی جایز است که وقتی پولی به تیمی داده‌ آن را فریاد بزند؟ ضمن این که ما اصلا سندی نداریم که نشان دهد پولی پرداخت شده است.

مدیر عامل باشگاه گهر همچنین گفت: ایشان که می‌گوید پاسدار است، بداند که من هم پاسدارم. ایشان نباید باشگاه ما را زیر سوال ببرد و طوری حرف بزند که باعث اعتراض مردم شود. مردم از من می‌خواهند که جواب رویانیان را بدهم.

وی ادامه داد: اگر خدا بخواهد کسی را عزت دهد، اگر همه دنیا قصد خراب کردنش را داشته باشند، نمی‌توانند او را خراب کنند. رویانیان با زدن این حرف‌ها فقط خودش را کوچک می‌کند. مثلا وقتی می‌خواهیم هزینه هتل را حساب کنیم، مدیر هتل زنگ می‌زند و می‌گوید که با ما نصف قیمت حساب می‌کنند، چون ما یک تیم فرهنگی هستیم. این عین حرف مدیر هتل است. اما رویانیان به ما ظلم کرده است! قشنگی کار این است که اکثر مردم خوب می‌فهمند. مردم ایران عاشق کار فرهنگی هستند و از این که گهر کاری کرده که مردم با استادیوم آشتی کنند و بچه‌هایشان در ورزشگاه ناسزا نشنوند خوشحال هستند.

آیت‌الله‌زاده در ادامه درباره وضعیت تیم خود هم به ایسنا گفت: پس از بردی که برابر راه آهن به دست آوردیم بازیکنان از نظر روحی و روانی وضعیت بهتری پیدا کردند و ما هم به آنها مختصری پاداش دادیم. آقای مایلی کهن هم نشان داد که لیاقت فنی زیادی دارد. ما اکنون به آمادگی 70 درصدی رسیده‌ایم ولی از نظر مالی ضعیف هستیم. دنبال راهکارهایی هستیم که مشکل مالی را حل کنیم. همین "ایثارگران" اگر پشت تیم بیاید تقویت می‌شویم.

وی در پایان با اشاره به میزبانی خوب مردم دورود در بازی با استقلال و راه آهن گفت: از آقای بهروان تشکر می‌کنم که به ما اعتماد کرد چون اگر این اعتماد نبود، کار فرهنگی خوب مردم دورود دیده نمی‌شد. اگر این اعتماد از ابتدای فصل صورت می‌گرفت ما خیلی از بازی‌هایمان را می‌بردیم. حالا هم هشت بازی دیگر در خانه داریم که می‌توانید هشت پیروزی برای ما کنار بگذارید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها