کد خبر: ۱۰۴۹۸۹
زمان انتشار: ۱۷:۱۳     ۱۶ دی ۱۳۹۱
قرار نیست دست روی دست بگذاریم و به این فکر کنیم که آنها کجای جدول هستند و ما کجا هستیم. وقتی یک بازی شروع می‌شود هر دو تیم دنبال برد هستند

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- حساس‌ترین بازی هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فردا در اصفهان برگزار خواهد شد و دو تیم ذوب‌آهن و استقلال ساعت 17:30 در ورزشگاه فولادشهر مقابل هم قرار خواهند گرفت. از نکات حاشیه‌ای این دیدار می‌توان به تقابل دوباره فرهاد کاظمی و امیر قلعه‌نویی اشاره کرد. رویارویی این دو مربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را داشته و این در حالی است که کاظمی و قلعه‌نویی در سال‌های گذشته اختلاف‌هایی با یکدیگر داشتند که حالا تا حدود زیادی برطرف شده است. البته در تقابل‌های این دو مربی، کاظمی کارنامه درخشانی دارد و حالا باید دید او در بازی فردا چه نتیجه‌ای مقابل تیم قلعه‌نویی به دست می‌آورد. کاظمی و قلعه‌نویی که همیشه از جنوب شهری بودن خودشان حرف می‌زنند مطمئنا دوست ندارند به یکدیگر ببازند و جدال بچه‌های جوادیه و نازی‌آباد در نوع خودش صحنه‌های جالبی را رقم خواهد زد.

آقای کاظمی در مورد بازی فردا چه صحبتی دارید؟

صحبت کردن در مورد بازی دیگر کلیشه‌ای شده و باید حرف‌های تکراری بزنیم... (با خنده) ذوب‌آهن در دیدار رفت مقابل استقلال از تجربه لازم برخوردار نبود اما در دیدار برگشت بازیکنان باتجربه را به جمع خود اضافه کردیم که می‌توانند از لحاظ فنی به تیم ما کمک کنند.

خیلی‌ها معتقدند رویارویی شما و قلعه‌نویی تقابل دو مربی تاکتیکی لیگ ایران است. نظر خودتان چیست؟

ذوب‌آهن و استقلال توانایی انجام بازی هجومی و تاکتیکی را دارند و فردا یک بازی تاکتیکی و تهاجمی از سوی هر دو تیم شاهد خواهیم بود.


برای بازی فردا غایب دارید؟

بازیکن محروم نداریم ولی سعید عبدالله‌پور و فرشاد بهادرانی مصدوم هستند. البته بازیکنان شایسته‌ای را برای جایگزیني این بازیکنان در اختیار داریم و کادر فنی از این لحاظ نگرانی ندارد. بازیکنان جدید ما در حوزه فوتبال بین‌المللی هم دارای تجربه هستند.

قبول دارید مقابل صبا خوب بازی نکردید؟

در نیمه دوم ضریب اشتباه پاس بازیکنان ذوب‌آهن به دلیل ناهمواری زمین مسابقه زیاد بود و این مشکل باعث شد تا نتوانیم به پیروزی برسیم.

از عملکرد بیاتی‌نیا رضایت دارید؟

در دیدار گذشته بیاتی‌نیا در پست غیرتخصصی خود برای ما بازی کرد و با دوندگی خود توانست موقعیت‌سازی کند. آنالیز بازی تیم ما در دیدار با صباي قم نشان داد که بیشترین پاس و توپ‌گیری در خط حمله را محسن بیاتی‌نیا داشته است.

بازی با صدرنشین لیگ برای شما سخت و نگران‌کننده نیست؟

با صدرنشین لیگ بازی داریم و می‌دانیم آنها چه قدرتی دارند. با این حال قرار نیست دست روی دست بگذاریم و به این فکر کنیم که آنها کجای جدول هستند و ما کجا هستیم. وقتی یک بازی شروع می‌شود هر دو تیم دنبال برد هستند در ضمن در فوتبال نتیجه هیچ مسابقه‌ای را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. این را هم بگویم که جایگاه واقعی ذوب‌آهن اینجا نیست.

آیا تساوی هم برای شما راضی‌کننده است؟

من هیچ وقت برای مساوی بازی نمی‌کنم. قبل از شروع بازی، هر دو تیم به یک اندازه شانس برد دارند پس ما باید از 50 درصدی که سهم خودمان است استفاده کنیم و به آنچه که می‌خواهیم برسیم.

در مورد نتایج خوبی که در گذشته مقابل تیم‌های قلعه‌نویی و استقلال گرفتید صحبت کنید. مثل اینکه قلعه‌نویی و استقلال را خوب می‌برید؟

من با گذشته زندگی نمی‌کنم و فوتبال هم حافظه ندارد. به عنوان یک مربی برای رسیدن به هدف‌هایی که در ذهن دارم تلاش می‌کنم و امیدوارم با کمک بازیکنان و مسئولان باشگاه نتایج خوبی بگیریم. این بردهایی که شما می‌گویید به تاریخ پیوست و نباید با گذشته زندگی کرد.

نتیجه را پیش‌بینی نمی‌کنید؟

قابل پیش‌بینی نیست ولی فقط برد ما را راضی می‌کند. هواداران هم سرمایه فوتبال هستند و باید با حضورشان از تیم حمایت کنند و یار و یاورش باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها