کد خبر: ۱۰۴۹۸۸
زمان انتشار: ۱۷:۱۳     ۱۶ دی ۱۳۹۱
خداراشکرنیم فصل دوم راخوب شروع کردیم وبازی به بازی بهترخواهیم شد.به شما قول می دهم که یکی از مدعیان قهرمانی پرسپولیس خواهد بود
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - یحیی گل محمدی معتقداست عادل کلاه کج به خاطرفیزیک بدنی خوب وشوتهای ازراه دورش می تواند خیلی به درد پازل تاکتیکی اوبخورد. بازیکن خوزستانی و27 سالۀ این فصل پرسپولیسیها ازاینکه دوبازه به تیم محبوبش بازگشته اظهارخوشحالی کرد.کلاه کج به گل چنین گفت:
 *آیا لغوبازی ها به پرسپولیس ضربه نمی زند؟
حیف شد چون تیم  ما خیلی آماده بود و بچه ها تشنه بازی بودند  .شاید خیلی ها بگویند لغوبازیهای هفته به ضررگهرکه خوب نتیجه می گرفت تمام شد اما باید بگویم تمام تیمها ضررکردند هرچند که این قضیه به تصمیم فدراسیون برمی گردد.


ولی تعطیلی این حسن را برای شما دارد که استراحت می کنید...
 _دیگراین بازی لغوشده ومن نمی توانم درمورد این مسأله حرف بزنم وقانون راعوض کنم .اگرسئوال فوتبالی دارید ازمن بپرسید.
*دردوبازی اخیرروی نیمکت ذخیره ها نشستی وفقط برای دقایقی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفتی؟
_دوست ندارم دراین خصوص حرف بزنم اما طبعا هربازیکنی دوست ندارد نیمکت نشین شود.خب من هم ازسپاهان به پرسپولیس نیامدم که دراینجا هم نیمکت نشین شوم.البته شرایط تیم خیلی مهمتراست وهرچه کادرفنی صلاح بداند درست است.من هم دریک دقیقه یا 90 دقیقۀ تمام تلاش خودم را می کنم.
*قبول داری با حضورحقیقی،نوری وکریمی رقابت درپست هافبک بسیارفشرده شده؟
_رقابتها فقط با تیم های حریف است وما درپرسپولیس با یکدیگررفیقیم نه رقیب.
قبول داری که شانسی برای قهرمانی ندارید
_با این حرف شما موافق نیستم.خداراشکرنیم فصل دوم راخوب شروع کردیم وبازی به بازی بهترخواهیم شد.به شما قول می دهم که یکی از مدعیان قهرمانی پرسپولیس خواهد بود الان طوری شده که هرحملۀ ما بوی گل می دهد.با ادامه این روند خیلی چیزها تغییر می کند.
 *وبازی جام حذفی مقابل نفت تهران؟
 _صددرصد یکی ازراههای نزدیک برای کسب سهمیۀ آسیا جام حذفی است.ما قدم اول را محکم برداشتیم وحال باید برای شکست نفت تمام تلاشمان را بکنیم .
 *تیم رقیب یعنی استقلال فعلا صدرنشین است واین قضیه برای هواداران اصلا خوب نیست؟
_استقلال تیم بسیارخوب وقابل احترامی است ازاول فصل دریارگیری وانتخاب مربی عملکرد خوبی داشتند. من ازابتدای فصل درپرسپولیس نبودم اما آن طورکه شنیدم مربی این تیم یعنی خوزه معلوم نبود می خواهد چه کاری را درتیم انجام بدهد وهدفش چیست اما با آمدن آقایحیی تیم به انسجام خیلی خوبی رسیده و پرسپولیس دوباره به روزهای اوجش نزدیک خواهد شد.
*معدنچی هم که به پرسپولیس بازگشت ؟
_مهرزاد بازیکن بزرگی است که نمی توان به همین راحتی ازاوچشم پوشی کرد،مشکلاتی گریبانگیرمعدنچی شده بود که خداراشکربه خیرو خوشی این مشکلات رفع شدومهرزاد دوباره به پرسپولیس برگشت.باورکنید همه بازیکنان پرسپولیس ازاینکه معدنچی را دوباره درتمرینات می بینیم خوشحالیم.
**ازاینکه سپاهان رارها کردی ناراحت نیستی؟
_خیر،مطمئن باشید با تصمیم خودم وخیلی عاقلانه پرسپولیس را انتخاب کردم وازحضوردراین تیم خوشحالم. .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها