کد خبر: ۱۰۴۹۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۱۶ دی ۱۳۹۱
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش میزان صدقات مردم در سال جاری خبر داد و گفت: در 9 ماهه امسال 500 میلیارد تومان از طریق صندوقهای صدقات کمک جمع آوری شد.
به گزارش 598 به نقل از مهر، سعید ستاری با بیان این مطلب افزود: کمکهایی که از طریق صدقات مردم جمع آوری می شود در جهت رفع مشکلات و حمایت از نیازمندان در جامعه هزینه می شود به همین دلیل در تلاش هستیم تا روش و نوع پرداخت صدقات را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 125 میلیارد تومان از طریق صندوقهای صدقات در کل کشور جمع آوری شد ، تاکید کرد: این درحالی است که از ابتدای سال جاری تا کنون میزان این کمکها بیش از 3 برابر شده است.

معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد به روشهای دریافت صدقات اشاره کرد و گفت: هم اکنون علاوه بر صندوقهای صدقات ،  مردم نیکوکار می توانند صدقات خود را از طریق خودپردازها ، بانکها و یا سایت کمیته امداد به نشانی emdad.ir  پرداخت کنند.

ستاری اظهار داشت: مشترکان تلفن همراه ایرانسل هم با شماره گیری عدد 8133 می توانند توسط پیامک به نیازمندان کمک کنند.

به گفته وی ، همچنین صدقه تلفنی نیز از دیگر روشها است که در استان های خراسان شمالی و مازندران نیز طرح صدقه تلفنی در حال اجراست و به مرور در سایر استانهای کشور نیز اجرایی خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها