کد خبر: ۱۰۴۹۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۱۶ دی ۱۳۹۱
مربی - بازیکن تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی گفت: مگر علی دایی زمانی مربی و بازیکن تیم سایپا نبود که تیمش هم قهرمان شد؟ من هم در ملوان مثل او هستم.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، ایراندوست گفت: «علاوه بر کار مربیگری و اینکه این مسئله مشکلی ایجاد نمی‌کند، عنوان کرد: مگر علی دایی نبود که هم سرمربی بود و هم بازی می‌کرد و حتی تیم سایپا را به عنوان قهرمانی لیگ رساند؟ چند سالی است که برای حضور در لیگ کارت بازی می‌گیرم نه مربیگری. سال گذشته با توجه به اینکه هدایت تیم بزرگسالان را برعهده داشتم نتوانستم برای ملوان بازی کنم و همین مسئله به تیم ضربه زد اما امسال 13 بازی انجام داده‌ام و 10 گل به ثمر رسانده‌ام.»

 

وی در پاسخ به این سوال که با چه عنوانی در تیم ملوان حضور دارید و مسئول کمیته مسابقات گفته است ملوان سرمربی ندارد، اظهار داشت: « اگر منظور شما قرارداد داخلی با باشگاه است که من به عنوان بازیکن با ملوان قرارداد امضا کرده‌ام و خواهرم به عنوان مربی حضور دارد. از سال 82 که با ملوان کار کرده‌ام همیشه به عنوان بازیکن بوده‌ام و اگر روزی از من بپرسند بین بازیکن و مربیگری کدام را انتخاب می‌کنی بازی را انتخاب می‌کنم.»

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها