کد خبر: ۱۰۴۹۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۱۶ دی ۱۳۹۱
کار کردن با امیر قلعه نویی را دوست دارم و مطمئن باشید اگر فصل بعد شرایط فراهم شد به استقلال برمی گردم.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، امیر قلعه نویی در مصاحبه ای درباره اینکه چرا ابتدای فصل تیموریان در استقلال نماند حرف های تازه ای زده است.

 

امیر قلعه نویی قبل از رویارویی تیمش با ذوب آهن گفته است:« نمی دانم چرا آندو در استقلال نماند. من او را می خواستم اما شاید او از قیافه من خوشش نیامد که ابتدای فصل استقلال را ترک کرد و رفت.»

 

قلعه نویی از علایقش برای همکاری با تیموریان پرده برداشته و با توجه به حرف های امیر قلعه نویی این تصور به وجود آمده که مشکلاتی بین او و بازیکن پیشین استقلال وجود دارد.

 

 آندو اما هرگونه اختلافی را با امیر قلعه نویی رد کرد و در گفت و گویی با قدس آنلاین گفت:« ابتدای فصل می خواستم در استقلال بمانم اما پیشنهاد بسیار خوبی از تیم الخریطیات آمد. من هم قبل از اینکه سرمربی جدید استقلال مشخص بشود از استقلال رفتم و اصلا جدایی ربطی به شخص خاصی نداشت. شاید اگر مظلومی هم در استقلال می ماند من می رفتم چون پیشنهادی که قطری ها داده بودند واقعا عالی بود.»

 

تیموریان درباره روابطش با امیر قلعه نویی می گوشد:« من هیچ مشکلی با ایشان ندارم. همان طور که می دانید در تیم ملی هم شاگردش بوده ام و اول فصل هم بارها گفتم که اگر این پیشنهاد خوب نبود حتما با امیر خان کار می کردم. کار کردن با امیر قلعه نویی را دوست دارم و مسمئن باشید اگر فصل بعد شرایط فراهم شد به استقلال برمی گردم.»

 

آندو در پایان حرف هایش برای امیر قلعه نویی و استقلال آرزوی موفقیت کرد:« امیدوارم استقلال با امیر قلعه نوی به قهرمانی در لیگ و جام حذفی برسد. ایشان مربی بزرگی هستند و به نظر من این فصل شاید استقلال خیلی زودتر از پایان لیگ قهرمان بشود. امیدوارم امیر خان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم بهترین نتایج ممکن را بگیرد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها