کد خبر: ۱۰۴۷۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۱۵ دی ۱۳۹۱
عضو جمعبت ایثارگران انقلاب اسلامی درباره سخنان شورای راه سبز امید، سلطنت‌طلبان و منافقین درباره رفع حصر موسوی و کروبی در 25 بهمن گفت: ‌کسانی که خود در فتنه 88 متهم هستند باید پاسخگوی جرایم خود باشند.

مجتبی شاکری عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با بیان اینکه فتنه پچیده‌ای در کشور ما اتفاق افتاده که ابعاد بیرونی آن با گذشت زمان روشن‌تر می‌شود، اظهار داشت: قرارگاه اصلی این فتنه جبهه استکبار و صهیونیست بودند.

عضو جمعیت ایثارگران بر همین اساس بخش خارجی این فتنه را سلطنت‌طلبان، مارکسیست‌های فروپاشیده شده، بهائیت، وهابیت، منافقین و مجموعه کسانی که به عنوان بخش خارجی جنبش سبز مطرح بودند دانست و تصریح‌کرد: لایه‌های داخلی فتنه نیز در کشور ما جرایمی را مرتکب شدند؛ بخش‌هایی از این جرایم به صورت کتاب منتشر شده، عده‌ای از جرائم بازداشت‌شدگان در دادگاه و بخش‌هایی نیز در حال رسیدگی است اما مردم ما نسبت به کند بودن روند رسیدگی معترضند.

وی با تأکید بر اینکه دادگاه افکار عمومی این افراد را به عنوان یک مجموعه خواص فاسد و بی‌بصیرت می‌شناسد که جایگاهی در افکار جامعه ما ندارند، یادآورشد: از منظر کسانی که به آنها رأی دادند با توجه به آخرین لشگرکشی خیابانی تنها عده کمی پیش‌بینی شده بود و از 13 میلیونی که به آنها رأی دادند ریزش بسیاری داشتند.

شاکری با بیان اینکه آنها با نام قانون اساسی و اجرای عدالت قدم در صحنه انتخابات گذاشتند و مردم تصورشان این بود به کسی که خدمت به مردم می‌کند و پیرو اندیشه‌های امام(ره) و رهبری است نگاه می‌کردند، افزود: افکار عمومی موضع خود را با اینها مشخص کرده البته در کشور ما جا برای کسانی که توبه کنند وجود دارد و برای اینها هم همین طور است؛ تصمیم‌سازان فتنه 8 ماه فرصت را از دست دادند و اکنون نیز چهل ماه گذشته و فرصت اعلام برائت داشتند حتی برخی با بی‌حیایی بحث از شرط گذاشتن می‌کردند که این اهانت به مردم ما است.

عضو جمعیت ایثارگران در خصوص سخنانی که سلطنت‌طلبان و شورای راه سبز امید و منافقین درباره رفع حصر موسوی و کروبی در 25 بهمن مطرح می‌کنند، گفت: ‌کسانی که خود متهم هستند و جرایمی در فتنه 88 داشتند باید پاسخگوی جرایم خود باشند؛ کسانی که در ماجرای فتنه تصمیم‌ساز بودند باید قانون درباره آنها رسیدگی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی بر اساس قانون به جرائم رسیدگی می‌کند و بر این اساس بسیاری آزاد شدند اما تصمیم‌سازان فتنه که قرارگاه هم داشتند حتماً باید به جرایم آنها رسیدگی شود و به اطلاع عموم نیز برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۸ - ۱۵ دی ۱۳۹۱
۰
۰
میشود دقیقا بگویید چه جرمی؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها