کد خبر: ۱۰۴۳۲۵
زمان انتشار: ۱۸:۰۷     ۱۲ دی ۱۳۹۱
خروج مانوئل ژوزه از تیم فوتبال پرسپولیس باعث شد فرصت مربیگری این تیم پرطرفدار نصیب یحیی گل محمدی شود، مدافع سابق تیم ملی که تجربه مربیگری در لیگ برتر را برای مدتی کوتاهی در کارنامه اش به ثبت رسانده بود، پس از حضور در پرسپولیس به عنوان مربی نشان داد توانمندی هدایت تیم بزرگی مثل پرسپولیس را دارد.
 
به گزارش رجانیوز، یحیی گل محمدی در نخستین بازی رسمی‌اش با پرسپولیس در رقابت‌های جام حدفی پیروزی ایده آلی را به دست آورد و با شکست شش بر صفر تیم ملوان نشان داد می تواند روزهای آفتابی را با تیم فوتبال پرسپولیس داشته باشد، هر چند وی در نخستین بازی‌اش در لیگ برتر برابر نفت آبادان در خانه متوقف شد اما عملکرد تیم وی نشان داد گل محمدی می تواند با پرسپولیس موفق شود.
پیروزی هیجان انگیز وی در بازی مقابل فجر شهید سپاسی این واقعیت را برای هواداران پرسپولیس برملا ساخت که او می‌تواند با پرسپولیس موفق شود چون روند یکسانی را در بازی‌های داخل و خارج از خانه را دنبال می‌کند، از این رو با نگاهی به بازی‌های باقیمانده پرسپولیس می‌توان پیش بینی کرد که اگر گل محمدی با پرسپولیس همچنان موفق باشد می تواند در پایان فصل شانس قرار گرفتن در کورس قهرمانی را داشته باشد.
 
شايد از الان كه 15 هفته به پايان ليگ باقي مانده، صحبت يا اظهارنظر كردن در مورد وضعيت تيم‌ها كار صحيحي نباشد اما معمولا در آخر فصل مربياني موفق هستند كه برنامه‌ريزي بلندمدت دارند و طبق برنامه‌شان حركت مي‌كنند. 
 
پرسپوليس هم از آنجا كه امتيازهاي زيادي را در نيم فصل نخست از دست داده بايد حداقل در بازي‌هاي خانگي‌اش در نيم فصل دوم حداكثر امتيازها را به دست آورد. شايد اين موضوع از خوش‌شانسي گل‌محمدي باشد كه 11 بازي از 15 بازي باقيمانده ليگ را در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌كند. 
 
 
اگر دربي برگشت را از آن كم كنيم، 10 بازي ديگر بهترين فرصت براي او و تيمش است. طبق برنامه، پرسپوليس اين هفته ميزبان گهر است و در هفته بيستم به قم مي‌رود تا رودرروي صبا قرار بگيرد. پس از آن، شاگردان گل‌محمدي، 5 بازي پشت سر هم را در آزادي انجام مي‌دهند. داماش، استقلال، فولاد، نفت تهران و سپاهان تيم‌هايي هستند كه در اين ورزشگاه مقابل قرمزهاي پايتخت قرار مي‌گيرند. 
 
بعد از اين 5 بازي كه اگر پرسپوليس امتيازهاي خوبي را جذب كند هم معادلات را به هم زده و هم اينكه خودش را به عنوان يك مدعي معرفي مي‌كند، در هفته بيست و هفتم به بندرعباس مي‌رود و 4 بازي بعدي را باز هم مقابل سايپا، راه‌آهن، مس كرمان و پيكان در آزادي برگزار مي‌كند. 
 
يحيي گل‌محمدي بايد تا آن روز يعني پايان هفته سي و يكم خيال خود و هوادارانش را راحت كرده باشد چون هر سه بازي آخرش سخت و دو بازي آن هم در زمين حريف است. ذوب‌آهن در اصفهان، ملوان در تهران و تراكتورسازي در تبريز تيم‌هايي هستند كه در سه روز آخر ليگ رودرروي پرسپوليس مي‌ايستند. 
 
به هرحال اين 11 بازي براي گل‌محمدي و تيمش غنيمتي ارزشمند است تا امتيازهاي از دست رفته نيم فصل نخست را جبران كنند. حال باید دید آیا گل محمدی می‌تواند از این فرصت به خوبی بهره ببرد یا این که پرسپولیس او نیز همانند پرسپولیس مانوئل ژوزه و پرسپولیس دنیزلی گرفتار بدشانسی و افت فاحش خواهد شد تا از بهترین زمان برای خروج از بحران محروم بماند و با خاطره‌ای تلخ این فصل پرحاشیه را به پایان برساند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها