کد خبر: ۱۰۴۳۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۱۲ دی ۱۳۹۱
با توجه به نتایجی که کسب شده مسئولان حق دارند مرا برکنار کنند. هر تصمیمی که دوست داشته باشند می‌توانند بگیرند

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- عبدالله ویسی پس از شکست یک بر صفر پیکان برابر تراکتورسازی عنوان کرد: بازی خوبی بود و به تیم تراکتورسازی بابت این برد تبریک می‌گویم. در ابتدا درباره عدم حضورم در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی باید عذرخواهی کنم من مریض بودم از اهواز به تبریز آمدم باشگاه هم از من خبری نداشت زیرا موبایلم خاموش بود. تحت نظر پزشک پیکان بودم و او با آمپول‌هایی که به من زد توانست بهترم کند. قصد بدی نداشتم. دوست داشتم در کنفرانس حاضر شوم اما نتوانستم.

به گزارش گل و به نقل از فارس، ويسي درباره بازی گفت: شرایط پیکان و صبا برایم متفاوت بود در پیکان من در یارگیری اشتباه کردم و این را خودم قبول دارم البته ما خوب بازی می‌کنیم اما در امر گلزنی نمی‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. من در فوتبال ایران با تمام وجود کار می‌کنم بازیکنی که با 700-800 میلیون در تیم‌های بزرگ کار می‌کند من با 70 میلیون به تیم خودم می‌آورم.


سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: من با تمام قوا به فعالیت خود در پیکان ادامه می‌دهم اصولی دارم که آنها را هیچ گاه زیر پا نمی‌گذارم مردم هم دنبال این مسائل هستند. اول فصل به تیم‌های بزرگ هم برنامه دادم اما آنها برنامه‌های من را قبول نکردند. با بازیکنان گمنام و بازیکنان بزرگی که از تیم‌های خود بیرون مانده‌اند کار می‌کنم. اگر مدیری می‌خواهد با من کار کند باید تاوان آن را هم بدهد.

ویسی تصریح کرد: متاسفانه دشمنان ما کارهایی می‌کنند که درست نیست. بازیکنی که با 800-900 میلیون جابجا می‌شود و نمی‌خواهم اسم بیاورم این پول بیت‌المال است. شاید حق بازیکن باشد که این پول‌ها را بگیرد اما وقتی بی‌مورد قیمت‌ها را افزایش می‌دهیم نمی‌توانیم انتظار بیش از این داشته باشیم.

وی افزود: دلال‌ها و واسطه‌ها باعث افزایش قیمت بازیکنان می‌شوند من هیچ گاه با آنها کار نمی‌کنم اگر نتوانم به کار خود ادامه دهم در خانه می‌نشینم تا بار دیگر مدیری قصد همکاری با من را داشته باشد. مربی بوده است که با 20 سال سابقه هر سال تیم‌هایش سقوط می‌کند اما من سه سال سرمربیگری را شروع کردم و تیم‌هایم موفق بودند صبا را آسیایی کردم. اگر مدیری نتیجه‌گراست سراغ من نیاید.

ویسی خاطرنشان کرد: کار اصولی انجام می‌دهم و جوانمردانه بازی می‌کنم تلاش می‌کنم در خدمت هر تیمی باشد تمام توانم را بگذارم. تیمی که نتیجه نمی‌گیرد کمی احساساتی می‌شود. متاسفانه در برخی تیم‌های بزرگ هم برخی اوقات زدن زیر توپ در دستور کار قرار می‌گیرد. من در صبا هر چه می‌گفتم اجرایی می‌شد اما در پیکان اینگونه نیست.

وی در مورد داوری تصریح کرد: هیچ گاه به داور اعتراض نمی‌کنم انصافا یک پنالتی ما در این بازی سوخت. ما با اتوبوس به تبریز آمدیم و در ابتدا نامه زدیم که بازی ما را به تعویق بیندازند اما فدراسیون اعلام کرد که مردم قابل احترام هستند و نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم ما هم به خاطر مردم این موضوع را پذیرفتیم. جوانمردانه نیست وقتی این حرمت را می‌گذاریم انتظار داریم عدالت در بازی رعایت شود. اثر دست بازیکن تراکتورسازی روی سینه بازیکن ما باقی مانده است اما پس از بازی هم به داور خسته نباشید گفتم زیرا دنبال توجیه کردن نیستم.

ویسی درباره عملکرد تراکتورسازی گفت: به نظرم هر مربی با این تماشاگران می‌تواند بازی زیبا و بهتری انجام دهد به نظرم تراکتور در آسیا موفق می شود و اگر در ایران نیز در دیدارهای خارج از خانه استرس نداشته باشد می‌تواند به موفقیت دست یابد. من درباره سایر تیم‌ها صحبت نمی‌کنم اما چون تراکتورسازی را دوست دارم مجبور شدم نظرم را بدهم.

وی در مورد نتایج اخیر پیکان یادآور شد: در پیکان مشکلی ندارم و کارم را با قدرت ادامه می‌دهم. تا اینکه مگر مرا اخراج کنند و مانند سرمربیان دیگر بیرون بنشینم در این مورد مشکلی ندارم تا کنون که مسئولان پیکان تمام حمایتشان را برای من انجام دادند. با توجه به نتایجی که کسب شده مسئولان حق دارند مرا برکنار کنند. هر تصمیمی که دوست داشته باشند می‌توانند بگیرند.

ویسی با اشاره به اینکه تاکنون شکستی در تبریز متحمل نشده بود، گفت: در دوران بازی خود در تبریز هیچ گاه نباخته بودم. خوشحالم که تراکتورسازی در این بازی به برتری رسید و خود را در جمع مدعیان حفظ کرد به خاطر این شکست ناراحت نیستم و خوشحالی من به خاطر این است که مردم تبریز خوشحال هستند.

وی در مورد اینکه شاداب نیست، افزود: من شاداب نیستم و خانواده من هم ناراحت هستند امسال خیلی اذیت شدم آن چیزی که می‌خواستم نشد. از اینکه نتوانستم مردم را خوشحال کنم ناراحت هستم اما همیشه اصول خود را حفظ می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها