کد خبر: ۱۰۴۰۷۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۱۱ دی ۱۳۹۱
هفته نوزدهم لیگ برتر/
تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر سایپا در آخرین دیدار از هفته نوزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ضمن افزایش اختلاف امتیازی‌اش با سایر تعقیب کنندگان، جایگاهش در صدر جدول این مسابقات را تحکیم بخشید.
به گزارش مشرق، هفته نوزدهم لیگ برتر با برتری استقلال برابر سایپا به پایان رسید.

 تیم‌های استقلال و سایپای البرز از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه) در حضور اندک تماشاگران  ورزشگاه آزادی با هدف مشترک انتقام به مصاف هم رفتند؛ استقلال برای جبران شکست دیدار رفت و سایپا برای انتقام شکست در جام حذفی.

استقلال که با شکست دیروز سپاهان خیالش بابت صدرنشینی راحت بود، نیمه اول این بازی را با تساوی بدون گل پشت سر گذاشت. تنها موقعیت قابل ذکر این نیمه فرصت مناسبی بود که نصیب فرزاد حاتمی شد.

شاگردان قلعه نویی نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی این نیمه ایمان موسوی می‌توانست استقلال را به گل برساند. در دقیقه 48 موسوی با پاس خوب فرزاد حاتمی در شرایط تک به تک با رحمان احمدی قرار گرفت اما نتوانست در گلزنی توفیقی داشته باشد.

انتظار آبی پوشان برای گلزنی چندان به درازا نکشید و در دقیقه 53 فرزاد حاتمی قفل دروازه رحمان احمدی را گشود. مهاجم تازه وارد استقلال که همانند ایمان موسوی عملکرد قابل قبولی در این تیم داشته، توپ ارسالی حمودی از جناح راست را با ضربه سر به تک گل استقلال تبدیل کرد.



بعد از این گل سایپا برای زدن گل تساوی تلاش زیادی کرد اما با وجود حملات کم اثر به مانعی به نام رحمتی هم برخوردند تا این دیدار با همان تک گل حاتمی به پایان برسد. البته استقلال می توانست فاصله را دو برابر کند اما آرش برهانی در مصاف تک به تک با رحمان احمدی ناکام ماند.

استقلال با این پیروزی با 37 امتیاز موقعیت خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کرد. برای مشاهده نتایج کامل و جدول رده بندی لیگ برتر اینجا را کلیک کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها