کد خبر: ۱۰۴۰۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۱ دی ۱۳۹۱
جبهه نجات ملی به وجود شکاف در میان رهبران آن و اختلافات شدید در داخل این جهبه که فرصت آن در انتخابات پارلمانی آینده را تهدید می‌کند، اذعان کرد.

به گزارش 598، فارس به نقل از المصریون نوشت: دکتر «احمد سعید» رئیس حزب «مصری‌های آزاد» به وجود اختلافات در درون جبهه نجات ملی اشاره کرد و گفت که برخی از احزاب ممکن است از این جبهه جدا شوند.

برخی منابع در داخل جبهه نجات ملی نیز گفتند که «حمدین صباحی» نامزد سابق ریاست جمهوری و رئیس جریان مردمی با عدم ورود به انتخابات پارلمانی آینده با یک فهرست واحد متشکل از همه احزاب این جبهه مخالفت می‌کند و این در حالی است که حزب الدستور به رهبری «محمد البرادعی» به خروج از جبهه و تشکیل یک جبهه جدید با معیارهای مختلف تهدید کرده است.

بر اساس این گزارش، علت اصلی اختلافات شکل فهرست یکپارچه و یا ورود به انتخابات با بیش از یک فهرست انتخاباتی است و علاوه بر آن بر سر هویت نامزدها و پیوستن رهبران حزب ملی منحله به حزب کنگره به ریاست «عمرو موسی» نیز اختلاف وجود دارد.

بنابر این گزارش، گروه‌های داخل جبهه نجات ملی معتقدند که باید با احزاب چپ‌گرا، ناصری و جریان‌های انقلابی ائتلاف صورت گیرد و حزب عمرو موسی و الوفد را کنار گذاشت در حالی که برخی‌ها خواهان ورود به انتخابات با فهرست‌ مستقل و برخی دیگر نیز خواهان شرکت در انتخابات با سه فهرست هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها