کد خبر: ۱۰۴۰۱۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۱۱ دی ۱۳۹۱
از آنجایی که در جناح راست پرسپولیس، غلامرضا رضایی هم دفاع راست بود،هم بال راست و هم مهاجم (!) و همه کار کرد بازی ماهینی به چشم نیامد.
به گزارش 598 به نقل از سایت گل – حسین ماهینی به عنوان یک ملی پوش به  پرسپولیس  آمد و بسیاری توقع داشتند بازیکنی که خسرو حیدری را در تیم ملی نیمکت نشین کرده جناح راست خط دفاع پرسپولیس را بیمه کند اما این بازیکن در طول بازی هایی که انجام داده نوسان عجیبی دارد تا جایی که در دو بازی اخیر کم فروغ تر از همیشه نشان داده است.
 
هر چند هم مانوئل هم یحیی گل محمدی اعتماد کاملی به ماهینی دارند- و شاید بازیکنی جانشین در حد او روی نیمکت نداشته  اند – اما ماهینی در پاره ای از مواقع نه درحد یک ملی پوش بلکه در سطح یک بازیکن متوسط یا پایین تر از حد متوسط برای  پرسپولیس بازی می کند  به طوری که او  بعضا در یک ارکستر هماهنگ و قوی تک می زند و کار را خراب می کند.
 
نمونه اش همین بازی با فجر که همه بازیکنان پرسپولیس  نسبتا  به کیفیت واقعی خود نزدیک بودند اما ماهینی فاصله زیادی با آنچه در دیدارهای گذشته و بازی های ملی نشان می داد داشت ونمایش دلپذیری ارائه نکرد.
 
ماهینی که البته بازی اش در فاز حمله به چشم می اید و در کارهای دفاعی بخصوص جاگیری ها و پوشش ضربات سر مهاجمان حریف ضعف دارد در دیدار برابر فجرهرگز نفوذ نکرد تا اصلا بازی اش به چشم نیاید.
 
هر چند به سبب ضعف فجر در فاز حمله این بازیکن در خط دفاع هم تحت فشار زیادی قرار نگرفت اما از آنجایی که در جناح راست پرسپولیس، غلامرضا رضایی هم دفاع راست بود،هم بال راست و هم مهاجم (!) و همه کار کرد بازی ماهینی به چشم نیامد.
 
شاید هم ماهینی به دستور گل محمدی نفوذ نمی کرد تا قسمتی از ضعف خط دفاعی پرسپولیس در بازی قبل پوشش داده شود.به هر حال هرچه که باشد  به نظرمی رسد ماهینی از روزهای اوجش فاصله گرفته ضمن اینکه او باید بداند همان قدر که مدافع راست باید در فاز حمله تاثیر گذار باشد و گلسازی کند به همان اندازه یا شاید بشتر از آن باید به کمک خط دفاع بیاید ومانع از گل خوردن تیمش شود؛به هر حال هر چه که نباشد پست او مدافع راست است و اول باید خوب دفاع کردن را یاد بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها