کد خبر: ۱۰۳۹۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۱۱ دی ۱۳۹۱
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای امتیاز گرفتن و رسیدن به قهرمانی پله‌پله جلو می‌رویم.

به گزارش 598 به نقل از حسین ابن قاسم در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص قرار گرفتن فولاد در رتبه دوم جدول اظهار داشت: از ابتدای فصل هم گفته بودیم همه چیز با صبر حل می شود. خوشبختانه 11 هفته است که روی نوار امتیازگیری هستیم و این خیلی خوب است.

وی افزود: بچه ها با هم دوست و همدل شده اند. اول فصل به دلیل گرمای بد اهواز و مصادف شدن شروع لیگ با ماه رمضان تیم ما در نتیجه گیری نه تنها خوب نبود بلکه برخی از بازیکنان تیم از جمله خارجی ها کم آورده بودند و نمی توانستند در تیم جا بیفتند. هفته های اول از شانس‌مان با تیم هایی هم بازی داشتیم که هوای شهرشان شرجی بود.

سرپرست تیم فولاد در ادامه تاکید کرد: ما هیچ وقت نگفتیم می خواهیم قهرمان شویم اما پله پله جلو می رویم و قهرمانی را دور از دسترس نمی بینیم.

وی در مورد بازی بعدی فولاد گفت: بازی بعدی با سایپا در کرج است. ما برای این بازی شریفات را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم. 

ابن قاسم در ارتباط با وضعیت آرش افشین و ادامه مذاکره با لیل فرانسه گفت: باشگاه ما در حال مذاکره با آنهاست. هنوز از نظر قیمت و زمان این انتقال به توافق نرسیده‌ایم و به همین دلیل افشین تا پایان فصل در فولاد ماندنی است. ظاهرا وضعیت باشگاه لیل هم درست نیست و از نظر فنی به مشکل خورده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها