کد خبر: ۱۰۳۹۵۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۱۱ دی ۱۳۹۱
بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال کاله آمل گفت: من و چند نفر دیگر از بازیکنان برای جدا کردن تماشاگران از هم به سکوها رفتیم.

به گزارش 598،محمد موسوی عراقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد درگیری‌های بازی تیم‌های والیبال سایپا و کاله اظهار داشت: بازی تمام شد و ما پیروز شدیم؛ تماشاگران ما هم درحال تشویق تیم کاله بودند که حمزه رزینی رفت و برای آنها دست تکان داد تا از حضور و حمایت‌شان تقدیر کند، اما در این بین یکی از هواداران سایپایی‌ به زرینی فحش‌های رکیکی داد.

وی ادامه داد: تماشاگران ما هم در حمایت از زرینی به آن تماشاگر فحاشی کردند که نیروی انتظامی برای جدا کردن تماشاگران آملی از کرجی وارد هواداران تیم کاله شد و با باتوم آنها را می‌زد.  یک کودک حدود 10 ساله به‌گونه‌ای مورد ضرب‌وشتم قرار گرفت که واقعاً دل انسان به درد می‌آمد، چراکه تمام کمر وی کبود شده بود.

موسوی افزود: بازیکنان ما برای جدا کردن آنها و اتمام درگیری‌ها وارد سکوها شدند که متاسفانه ما هم مورد هجوم قرار گرفتیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا لازم بود بازیکنان خود را وارد این ماجرا کنند، تصریح کرد: ما چند دقیقه پایین جایگاه ایستادیم، اما دیدیم که درگیری‌ها تمامی ندارد و به همین دلیل خودمان دست به کار شدیم. نزیک بود تماشاگران با پلیس درگیر شوند که ما تصمیم گرفتیم آنها را از هم جدا کنیم. وقتی من به سکوها رسیدم همه چیز تمام شده بود؛ کاش سربازان مسئول حراست بیشتر توجیه می‌شدند تا کار به اینجا نمی‌کشید.

بازیکن تیم والیبال کاله آمل درخصوص برگزاری جلسه کمیته انضباطی عنوان کرد: چون هر روز در کمیته انضباطی هستم دیگر یکی از اعضای پای ثابت این کمیته شده‌ام؛ خیلی مواقع هم بی‌دلیلی به من تذکر می‌دهند.

سرعتی‌زن تیم کاله درخصوص دیدار برابر سایپا گفت: بازی خوبی نبود؛ چون به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم. می‌توانستیم راحت‌تر پیروز شویم، اما کمی با مشکل روبرو شدیم. اگر با این روند پیش برویم در بازی‌های سخت‌تر با مشکلات جدی‌تری روبرو می‌شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها