کد خبر: ۱۰۳۸۹۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۱۱ دی ۱۳۹۱
زهرا خزعلی، دختر «مهدی خزعلی» برای ارائه پاره‌ای توضیحات به دادسرای مقدسی زندان اوین احضار شد. زهرا خزعلی پیش از این در جلسه هفتگی سرای اهل قلم به همراه پدر و برادر و تعدادی از اعضای سرای قلم بازداشت شده و چند ساعت را تحت بازجویی گذراند و به همراه اکثر افراد بازداشت شده همان شب اول آزاد شد
بر اساس این گزارش، محمدصالح خزعلی فرزند دیگر مهدی خزعلی نیز با تماس تلفنی به دادسرای مقدسی احضار شده است.
 

 
 
گفتنی است مهدی خزعلی دارای پرونده ای سنگینی به جهت انجام اعمال مجرمانه که مصادیق آن در قانون ج.ا.ا ذکر شده است می باشد؛ وی سابقه چندین بار برقراری تماس و مصاحبه با شبکه ها و رسانه های ضدانقلابی را در پرونده دارد، او در آخرین اقدام خود که البته با عدم همراهی مردمی مواجه شد از برگزاری راهپیمایی اعتراضی علیه نظام بازماند.
 
 
فرزندان وی نیز که از جمله شرکت کنندگان و برگزار کنندگان انجمن «سرای اهل قلم» بودند برای ارائه توضیحات در خصوص برخی از اقدامات خود از سوی مقام قضائی فراخوانده شدند که در ادامه با توجیه آنان از عمل مجرمانه ی که مرتکب شدند دقایقی بعد آزاد شدند. مجموعه این سری از اقدامات از سوی دستگاه قضائی کشور که منطبق بر قانون اساسی و رعایت حقوق شهروندی آنان می باشد خوراک خبری خوبی برای ضدانقلاب فراهم نموده است که بادروغ پردازی اقدام به انتشار خبرهایی با تیترهای عجیب و غریب می کنند.
 
 
 
منبع:ماهستیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها