کد خبر: ۱۰۳۷۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۱۰ دی ۱۳۹۱
ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس تهران - فجر سپاسي شيراز يکي از مهم ترين بازي هاي هفته نوزدهم ليگ برتر است که امروز ساعت 14 در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار مي شود.
 به گزارش 598 به نقل از  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در یکی از مهم ترین دیدار های هفته نوزدهم،  تیم پرسپولیس تهران به مصاف فجر شهید سپاسی می رود این دیدار از ساعت 14 در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.
 
پرسپولیس تهران در حال حاضر در جایگاه سیزدهم  جدول قرار دارد و به تازگی با شوک تعویض سرمربی نیز همراه بوده است سرخپوشان پایتخت نیاز شدیدی به این سه امتیاز دارند تا از زیر تیغ انتقادهای شدید بیرون بیایند.

در طرف دیگر این دیدار، تیم فجر سپاسی  قرار دارد؛ فجر که در اوایل فصل حتی در میان سه تیم  اول جدول هم جای گرفته بود در پایان هفته هجدهم لیگ برتر،‌ در پله دهم جدول است.

شاگردان یاوری با توجه به امتیاز میزبانی،  انگیزه بسیار  بالایی برای کسب پیروزی در این دیدار دارند اما پرسپولیس  زخم خورده که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد نیز برای کسب امتیاز به ورزشگاه  حافظیه می رود.



حواشي قبل از ديدار

عکاسانی که از تهران عازم شیراز شده بودند تا دیدار پرسپولیس و فجر سپاسی را پوشش دهند،  قصد داشتند وارد هتل محل اقامت پرسپولیسي ها شوند تا از بازیکنان این تیم عکس بگیرند اما سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس مانع حضور عکاسان در اردوی تیمش شد که این مسئله باعث دلخوری عکاسان شد.

هواداران پرسپوليس زماني که محسن قهراني، داور بازي براي بازديد از زمين وارد ورزشگاه حافظيه شد مورد اعتراض هواداران پرسپوليس قرار
گرفت و عليه وي شعار مي دادند.

*ترکيب سرخپوشان اعلام شد

نيلسون، حسيني، نورمحمدي، ماهيني، فشنگچي، حقيقي، کريمي، نوري، پروويچ، انصاريفرد و رضايي ترکيب تيم فوتبال پرسپوليس را تشکيل مي دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها