کد خبر: ۱۰۳۶۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۱۰ دی ۱۳۹۱
دیروز گهری‌ها برای انجام سالن کنفرانس مکانی را در نظر نداشتند تا حرف‌های علی دایی و محمد مایلی‌کهن را یک روز قبل از رویارویی‌شان بشنوند

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- فضای رسانه‌ای بعد از اولین میزبانی گهر که به همت برنامه نود ایجاد شد کاری کرد تا به به و چه چه از این همه تلاش و مهربانی میزبان به بالا‌ترین حد ممکن برسد. به سبب ایجاد این فضا همه چند روزی از این واکنش بی‌نظیر گفتند و نوشتند و البته میزبانی بقیه بازی‌ها را حق مسلم نماینده لرستان در لیگ بر‌تر دانستند.

اما انگار برای این همه تعریف وتمجید زود بود چرا که دیروز گهری‌ها برای انجام سالن کنفرانس مکانی را در نظر نداشتند تا حرف‌های علی دایی و محمد مایلی‌کهن را یک روز قبل از رویارویی‌شان بشنوند. این کمبود، مربیان دو تیم را به سالن کنفرانسی در بروجرد کشاند تا همه یادشان بیاید خوابیدن در باد آن تمجیدهای ادامه‌دار فقط به خاطر این‌که در آن روز خاص اتفاق بدی رخ نداده یا حادثه‌ای بازی گهر و استقلال را تحت تاثیر قرار نداده نتیجه‌اش می‌شود اینکه دو مربی فقط به خاطر مصاحبه قبل از بازی باید به شهری دیگر بروند تا همه چیز طبق قانون ساده و پیش ‌پا افتاده انجام شود!


حال فقدان این سالن کنفرانس را می‌شود کنار آن ورزشگاه نیمه‌کاره و کمبود هتل درجه یکی که تیم‌ها را به بروجرد و اراک می‌کشاند قرار داد تا بدانیم برای خوشحال شدن از وضعیت میزبانی گهر، انگار کمی عجله کرده‌ایم.

هر چند میزبانی گهر بعد از یک نیم‌فصل آزاردهنده و بی‌خانمان بودن این تیم اتفاق مهمی به حساب می‌آید اما تا کی می‌توان امیدوار بود با این کمبود‌ها و فقدان امکانات همچنان خون از دماغ کسی نریزد و همه با هم مهربان باشند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها