کد خبر: ۱۰۳۶۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۱۰ دی ۱۳۹۱
نماینده مردم بابل در مجلس گفت: تحریم ایران بعد از فتنه 88 برای از بین بردن نظام مطرح شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری صبح امروز در همایش بصیرت و بیداری در سالن همایش مخابرات مازندران اظهار داشت: حماسه 9 دی نقش مهمی در خنثی کردن دسیسه‌های دشمن و بازی‌خوردگان توطئه‌گر، نوکر صهیونیست و استکبار جهانی داشت.

وی افزود: دشمن درصدد است تا ایمان مردم را به یغما ببرد زیرا دین ساختار وجودی انسان بوده و خدا فراموشی سبب خود فراموشی می‌شود.

ناصری با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی در تعارض با جبهه استکبار است، بیان داشت: آنهایی که ادعا می‌کنند ایران باید با آمریکا به مذاکره بنشیند سخت در اشتباه بوده و هرگز اسلام در مقابل ظلم و ستم کوتاه نمی‌آید.

وی اذعان داشت: دسیسه و فتنه دشمن با شگردهای مختلفی بروز می‌کند که ممکن است به شکل اقتصادی، سیاسی، تغییر معیار و یا فرهنگی باشد، باید در هر شرایطی که قرار می‌گیریم با قدرت، دشمن را از مسیر سعادت خود دور کنیم.

نماینده مردم بابل در مجلس اظهار داشت: همانطور که در روایت گفته می‌شود مستحب است در مراسم حج با سنگ‌های رنگی به شیطان سنگ بزنیم به این معنی است که شیاطین زمان از راه‌های رنگارنگی برای فریب و گمراهی انسان یک روز با خمپاره در شلمچه و امروز با کامیونی پر از شیشه‌های شراب، ماهواره و رواج بی‌بند و باری به میدان می‌آیند.

وی اظهار داشت: دشمن ناامید که به انتخابات ریاست جمهوری چشم دوخته بود توسط گمراهان قدرت طلب و وابسته دست به اقدامات احمقانه غیراصولی زده و سبب ایجاد هجمه سنگین در انتخابات شدند.

ناصری تصریح کرد: فتنه‌گران قانون را دور زدند، راهکارها را نادیده گرفته و بدترین خیانت را علیه انقلاب و نظام مرتکب شدند.

وی با اشاره به اینکه مسئله تحریم بعد از فتنه 88 برای از بین بردن نظام مطرح شد، بیان داشت: فتنه‌گران پایه و اساس امام، مشروعیت و مقبولیت نظام را نشانه گرفته، بدترین ضربه را به نظام وارد کرده و چهره زیبای ایران را در صحنه جهانی خدشه‌دار کردند.

ناصری اذعان داشت: ایستادگی، شجاعت، قاطعیت و تدبیر رهبری و همت مردم ولایتمدار بار دیگر سبب شکست دشمن شد، اگر موسوی و کروبی ذره‌ای غیرت ایرانی و شرف دین داشتند بعد از سخنرانی مقام رهبری دست از دسیسه و توطئه برمی‌داشتند.

وی افزود: آنچه سبب عزت و پیروزی کشور ما در ادوار تاریخ شد قرار داشتن در حوزه استفاضه ولایت بوده و اگر ولایت نبود ما از ابتدای انقلاب شکست می‌خوردیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها