کد خبر: ۱۰۳۴۶۲
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۰۹ دی ۱۳۹۱
او تا پایان نقل و انتقالات بازیکن استقلال بوده و هنوز هم هست و ثبت قرارداد مجیدی به جای او در ابهام است

به گزارش 598 به نقل از سایت گل-استقلالی ها و البته بهروان و شیرازی رییس هیئت فوتبال تهران به دفعات اعلام کرده اند که لیام ردی توافق نامه ای امضا کرده که آن را به منزله فسخ قرارداد او تلقی کرده اند و به جای آن قرارداد فرهاد مجیدی به ثبت رسیده است.

این اما با اظهارات علی کاظمی دبیر سازمان لیگ تفاوت دارد. او گفته است« هنوز کارتی صادر نشده و این موضوع همچنان در کمیته نقل و انتقالات در دست بررسی است. گویا کمیته انضباطی رأی به فسخ قرارداد بازیکن خارجی استقلال داده است.

وی در مورد فسخ قرارداد لیام ردی بازیکن خارجی استقلال در کمیته انضباطی، عنوان کرد: این بازیکن یک هفته زمان دارد تا نسبت به این موضوع در کمیته استیناف اعتراض کند. پس از قطعی شدن فسخ قرارداد این بازیکن و طی مراحل و مقررات قانونی، آن وقت مجیدی جایگزین بازیکن خارجی می شود و کارت بازی او صادر خواهد شد و می تواند برای استقلال به میدان برود.»


خود لیام ردی هم به ایسنا گفته است« طبق توافقی که دو طرف انجام دادند اگر تا پایان روز دوشنبه 18 دی ماه 1391 ( هفتم ژانویه 2013 ) مبلغ 84 هزار دلار به من از سوی باشگاه و از طریق مدیر برنامه ام پرداخت شود ، قراردادم با باشگاه استقلال فسخ می شود . بنابراین من هنوز بازیکن استقلال هستم» به این ترتیب آن توافق نامه معنای فسخ نمی دهد.

سئوال اینجاست که اگر توافق صورت گرفته چرا موضوع به کمیته انضباطی کشیده شده است؟ پس او تا پایان نقل و انتقالات بازیکن استقلال بوده و هنوز هم هست و ثبت قرارداد مجیدی به جای او در ابهام است.او اگر تا پایان روز 4 دی ماه قراردادش فسخ می شد می توانستند به جای وی مجیدی را جذب نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها