کد خبر: ۱۰۳۴۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۰۹ دی ۱۳۹۱
در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، جوانان زردپوش فجر شهید سپاسی شیراز فردا یکشنبه قرار است در ورزشگاه حافظیه به مصاف پرسپولیسی برود که طی یکی دو بازی اخیر نشان داده تحولات مثبتی را آغاز کرده است.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار مهر، فجر شهید سپاسی شیراز روز یکشنبه در حالی به مصاف پرسپولیس تهران می رود که تیم شیرازی در نیم فصل نقل و انتقالات 9 بازیکن خود را از دست داده است.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با توجه به اعتقادی که به جوانگرایی دارد به جای بازیکنان جداشده، از جوانان جویای نام در ترکیب تیم خود استفاده می کند تا این افراد بواسطه توان و انرژی خود بتوانند زمینه لازم برای موفقیت تیم را فراهم کنند.

این دیدگاه "محمود یاوری" باعث شده که در شرایط کنونی فجر شهید سپاسی شیراز با میانگین سنی 23 سال جوان ترین تیم لیگ برتر فوتبال ایران لقب بگیرد.

در آن سوی میدان سرخ پوشان پایتخت بعد از پشت سر گذاشتن نیم فصلی ناموفق با ایجاد تغیرات متعدد در کادر فنی و ترکیب تیم به دنبال کسب نتایج موفق در دوربرگشت رقابتهای لیگ برتر فوتبال هستند.

تیم پرسپولیس در حالی به مصاف فجرشهید سپاسی شیراز می آید که در دو مسابقه گذشته خود با ارائه بازی های تهاجمی توانسته هشت گل  وارد دروازه حریفان کند.

با توجه به  دوبازی گذشته پرسپولیس  که گلهای اول این تیم در دقایق اولیه به ثمر رسیده فجر شیراز باید در 15دقیقه آغازین بازی مراقب خط حمله آتشین پرسپولیس باشد تا در ادامه با ارائه بازی منتقی و میدان داری بتواند نتیجه دلخواه را برای خشنودی هوادارن حود کسب کند.

حضور یار دوازدهم زمینه سازایجاد روحیه جنگاوری در بازیکنان فجر

در این میان نقش هوادران تیم شیرازی برای افزایش روحیه بازیکنان و ایجاد جو مناسب به سود زرد پوشان بسیار حیاتی است.

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی از سال های گذشته تاکنون در بازی مقابل تیم های پایتخت نشین همواره از حضور پرشورهوادارانش بهره مناسب نبرده اما این بار امید است که حضور پررنگ یار دوازدهم و تشویق 90 دقیقه ای آنها بتواند زمینه لازم برای ایجاد روحیه جنگاوری در بازیکنان فجر را فراهم کند.

هواداران تیم فجر شهید سپاسی با توجه به حضور در شهر علم و ادب همواره فرهنگ غنی خود را به همگان نشان داده اند که به طور حتم یاران دوازدهم تیم شیرازی در این بازی نیز بدون توهین به تیم میهمان بویژه کاپیتان  سابق زرد پوشان فقط تیم محبوب خود را تشویق می کنند.

تشویق مناسب علی رضاحقیقی توسط هواداران تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در بازی مقابل پرسپولیس می تواند زمینه ساز فرهنگسازی مناسب در فوتبال ایران شود.

هواداران فجر شهید سپاسی به "حقیقی" احترام بگذارند

 مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هواداران تیم فجر شهید سپاسی مانند سایر دیدارها در این باز نیز از تیم حمایت لازم را انجام دهند تا بازیکنان با تشویقهای آنها بتواند سربلند از بازی با پرسپولیس خارج شوند.

جعفر جعفری در ادامه از هواداران فجر شهید سپاسی درخواست کرد در بازی مقابل پرسپولیس  به " علی رضا حقیقی" احترام بگذارند زیرا که این ورزشکار زمانی که بازیکن تیم فجر بود تلاش های فراوانی را برای موفقیت تیم خود انجام داده است.

وی تاکید کرد: فوتبال قابل پیش بینی نیست اما دربازی مقابل پرسپولیس به طور حتم بازیکنان و کادر فنی فجر شهید سپاسی شیراز تلاش می کنند تا برنده بازی باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها