کد خبر: ۱۰۳۴۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۰۹ دی ۱۳۹۱
لیگ برتر - ایمان موسوی مهاجم استقلال روزهای خوشحال کننده‌ای را پشت سر می‌گذارد و در دو بازی پیاپی گل‌های حساسی را برای این تیم به ثمر رسانده است.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ شاید حالا بتوان گفت که معاوضه او با دو بازیکن استقلال برای آبی ها ضرر نداشت،این در حالی است که یعقوب کریمی مهاجم نفت گفته که امیر قلعه نویی او را می خواسته ولی باشگاه نفت موسوی را به استقلال داده است.موسوی در مورد حرف های کریمی می گوید:«باشگاه استقلال اول قرار بود سه بازیکن بدهد و به غیر از من یعقوب کریمی را هم بگیرد ولی باشگاه نفت مخالفت کرد. در ضمن من دوست داشتم به استقلال بروم و خودم شخصا درخواست جدایی دادم، با این حالا باید بگویم که یعقوب فوتبالیست بسیار خوبی است که مطمئنا در تیم های بزرگ بازی خواهد کرد.»
از موسوی در مورد درخشش در دو بازی اخیر استقلال سوال می کنیم و او می گوید: «خیلی خوشحالم و زحمت بقیه بازیکنان بود. واقعا بازی کردن و گل زدن برای استقلال افتخار بزرگی است.» او در پاسخ به این سوال که فکر می کنی دوباره در ترکیب ثابت قرار بگیری می گوید: «هر فوتبالیستی دوست دارد فیکس بازی کند ولی قرار نیست در همه بازی‌ها فیکس باشم و باید تلاش کنم. در استقلال همه با هم رقابت سالم دارند و همه برای قرار گرفتن در ترکیب رقابت می کنند.»
موسوی اگر در بازی با سایپا گل بزند، سومین دیدار پیاپی خواهد بود که برای تیمش گلزنی خواهد کرد. او در این خصوص می گوید:«دوست دارم باز هم برای استقلال بازی کنم ولی همه چیز به نظر قلعه نویی برمی گردد. اگر بازی کردیم دوست دارم به سایپا هم گل بزنم و این افتخار بزرگی است که در سه بازی پیاپی گل بزنم. البته بازی با سایپا سخت است ولی اگر قهرمانی می خواهیم باید 3 امتیاز این بازی را بگیریم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها