کد خبر: ۱۰۳۳۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۰۹ دی ۱۳۹۱
سردار نقدی در جمع خبرنگاران:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه به نظر می‌رسد انتخابات آرام و خوبی با حضور همه‌مردم داشته باشیم، گفت: ما احساس مشکل خاصی نداریم که نیاز به برنامه‌ریزی متفاوتی داشته باشیم.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مجمع عالی پیشکسوتان جهاد و شهادت بسیج  در جمع خبرنگاران با اشاره به رزمایش دریایی ولایت 91 و برخی جوسازی های رسانه‌ای در این باره گفت: این یک رزمایش برنامه ریزی شده است و ربطی به جنبه‌های خاص مطرحی که به آن می‌دهند ندارد. همچنین ما شاهد رزمایش 20 هزار نفری الی‌بیت‌المقدس در خوزستان هستیم که همه اهداف ما را محقق کرده است.

نقدی در خصوص برنامه های بسیج برای انتخابات آتی نیز گفت: امنیت کشور ما را مردم تأمین می‌کنند و اینطور نیست که عمده اتکای امنیت بر عهده نیروهای امنیتی دولتی باشد بلکه تاکنون نیز امنیت برعهده مردم بوده است.

وی افزود: هنوز خیلی زود است تا راجع به انتخابات صحبت کنیم اما احساس می‌کنیم انتخابات آرام و خوبی با حضور همه‌مردم داشته باشیم.

نقدی تأکید کرد: ما احساس مشکل خاصی نداریم که نیاز به برنامه‌ریزی متفاوتی داشته باشیم.

رئیس سازمان بسج مستضعفین در پاسخ به سوالی مبنی بر ادعای غربی ها در خصوص حضور نیروهای نظامی ایران در سوریه گفت: حتماً این موضوع صحت ندارد زیرا اگر چنین اجازه‌ای به بسیجی ها داده شود، مسئله نه در سوریه بلکه در قدس ختم می‌شود و در این‌صورت بسیجیان تا قدس برای مقابله با دشمن پیش می‌رود.

نقدی تأکید کرد: وضعیت نیروهای مسلح ما این‌است که بزرگترین ابرقدرت‌ها را دشمن خود فرض کرده‌اند و این باعث پیشرفت نیروهای مسلح ما می‌شودو

وی ادامه داد: در دریا بدلیل زیاد بودن فاصله‌ها، ابزارها، بخصوص ابزارهای الکترونیکی کارایی زیادی دارند و ما در حوزه رادارها، سونارها و تجهیزات زیر آب پیشرفت‌های زیادی داشته ایم که برخی از آنها منحصر به‌فرد و طراحی داخل است و کسی از آنها خبر ندارد و در اینگونه رزمایش‌ها صحت عملکرد این تجهیزات پیشرفته بررسی می‌شود.

نقدی در پایان با اشاره به تحریم از سوی دشمن گفت: ما در حوزه تسلیحات و تجهیزات نظامی از ابتدای انقلاب تحریم بوده‌ایم بجز برحه‌ای پس از جنگ که روزنه‌ای برای خرید سلاح باز شد اما مابقی تجهیزات توسط صنعت داخلی کشور ما طراحی و تولید شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها