کد خبر: ۱۰۳۳۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۰۹ دی ۱۳۹۱
سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی با بیان اینکه زمین ورزشگاه حافظیه برای انجام مسابقه مناسب نیست، گفت: چون چمن این استادیوم به صورت بذری کاشته شده است باید حداقل 6 ما زمان بگذرد تا این زمین آماده بازی شود.

به گزارش 598،محمد عاری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم‌های فجر با پرسپولیس اظهار داشت: پیش از این محمود یاوری اعلام کرده بود که دیگر حاضر نیست روی چمن مصنوعی ورزشگاه شهید دستغیب بازی و تمرین کند چون این زمین باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود. به همین خاطر دیدار ما با پرسپولیس در ورزشگاه حافظیه برگزار می‌شود که به خاطر چمن این ورزشگاه به مشکل خواهیم خورد.

وی ادامه داد: چمن حافظیه بذری است و ریشه چندانی ندارد. باید حداقل شش ماه از کاشت زمین بگذرد تا ریشه چمن محکم شود. قطعا برگزاری بازی فجر با پرسپولیس به ضرر زمین می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال فجر در خصوص غایبان فجر برابر پرسپولیس یادآور شد: مجتبی ترشیز و خالد شفیعی به خاطر محرومیت در این بازی حضور ندارند. البته مهدی نظری هم مصدوم است و احتمال رسیدنش به این مسابقه 50 درصد است.

عاری در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به مذاکره بعضی از باشگاه‌ها با بازیکنان فجر برای فصل بعد، تاکید کرد: یقین بدانید بعضی از باشگاه‌ها برای فصل بعد با بازیکنان ما صحبت کرده‌اند. اتفاقی که نیم فصل برای فجر افتاد و باعث جدایی چند بازیکن ما شد. با این حال این اتفاق برای فصل آینده هم رخ داده است و با چند بازیکن ما مذاکراتی انجام داده‌اند که سر فرصت نام این بازیکنان و باشگاه‌ها را اعلام می‌کنیم.

تیم‌های فوتبال فجر و پرسپولیس فردا یکشنبه در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه حافظیه به مصاف هم خواهند رفت. این مسابقه ساعت 14 آغاز می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها