کد خبر: ۱۰۳۲۱۰
زمان انتشار: ۱۷:۵۱     ۰۸ دی ۱۳۹۱
برکناری مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت، چنان برای سران جناح راست گران آمده که قصد دارند سناریو شکست خورده ساقط کردن دولت دهم را بار دیگر احیا کنند.

به گزارش 598 به نقل از رجانیوز، امروز محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس در گفتگویی اظهارداشت: هم‌اکنون به نظر می‌رسد تغییرات وزرای کابینه به مرز نصف رسیده و طبق قانون اساسی در این شرایط دولت موظف می‌شود مجدداً برای کل وزرایش از مجلس رأی‌گیری کند.

این سخنان باهنر در حالی است که از 21 نفر وزیر رای اعتماد گرفته از دولت، تاکنون 8 نفر یعنی منوچهر متکی وزارت خارجه ، صادق محصولی وزارت رفاه، مسعود میرکاظمی وزارت نفت، علی اکبر محرابیان وزیر صنایع ، بهبهانی وزارت راه، رضا تقی پور وزیر ارتباطات و محمد عباسی وزارت تعاون از وزارتخانه های دولت کنار رفته اند و در این میان محمد عباسی به وزارت ورزش و جوانان رفته است.

با این احتساب باید 11 نفر از کابینه کنار رفته باشند تا کابینه از نصاب افتاده باشد و حتی اگر نصاب کابینه را 18 وزارت خانه کنونی درنظر بگیریم باز هم برای نیاز به رای گیری مجدد برکناری دو وزیر دیگر لازم است.

با این حال به نظر نمی رسد این جمع و تفرق ساده که از یک دانش آموز کلاس دوم ابتدایی هم بر می آید برای محمدرضا باهنر که 7 دوره نمایندگی مجلس را در کارنامه دارد، سخت باشد، مگر این که بازهم سناریو ساقط کردن دولت به هر ترتیب ممکن در دستور کار باشد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۸ - ۰۸ دی ۱۳۹۱
۶
۰
توی بیان فیش حقوقیش نیز یک اشتباه کرد به جای اینکه حقوق8 میلیونی را بگه گفت 4 میلیون
پاسخ
خواب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۱
۸
۳
آقاي بي هنر
پس شما بيا و رييس جمهور باش ببينيم چكار ميكني
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها