کد خبر: ۱۰۳۱۹۱
زمان انتشار: ۱۵:۳۹     ۰۸ دی ۱۳۹۱
معاون اجرایی سپاه گفت:‌ ۹ دی روز تجلی و شور انقلابی مردم و پاسخ غیرتمندانه آنها به فتنه‌گران بود.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار حمید اصلانی معاون اجرایی سپاه در همایش 5 هزار نفری گروه‌های دفاع شخصی بسیجیان که صبح امروز(جمعه)‌ برگزار شد، گفت:‌ در آستانه سالروز 9 دی، روز بصیرت و روز میثاق آحاد مردم مسلمان و انقلابی کشورمان با ولایت هستیم.

وی افزود: 9 دی، روز تجلی و شور انقلابی ایرانی و اسلامی مردم قهرمان کشورمان بود. در این روز نه حرکت انتظامی و نه برخورد قهری امنیتی داشتیم. تنها پاسخی غیرتمندانه از سوی مردم به دشمنان بود.

اصلانی ادامه داد: مردم با عبرت‌هایی که از عاشورا داشته‌اند پاسخی دندان‌شکن به یاوه‌گویان و کسانی که از خط قرمز و تحمل مردم ما سوء‌استفاده کرده بودند، دادند و پیام روشنی برای تمام دنیا بود که ما برای دفاع از انقلاب از جان خود مایه می‌گذاریم.

معاون اجرایی سپاه همچنین با اشاره به بحث دفاع شخصی گفت:‌ دفاع شخصی نیازمند یک وحدت رویه و انسجام برای برخورد آگاهانه، منطقی و به هنگام بود که این گروه‌های دفاع شخصی در قالب 120 گروه بسیج تشکیل شد.

اصلانی در ادامه همچنین به ذکر خاطره تلخی از روزهای فتنه 88 پرداخت و گفت: متاسفانه در روزهای آغازین فتنه در مقابل درب دانشگاه تهران که اکثرا مرکز بروز عوامل فتنه بود، شاهد بودم که درگیری میان دو تن از بسیجیان و عوامل فتنه صورت گرفت که متاسفانه به دلیل عدم آمادگی جسمانی این دو عزیز فتنه‌گران بر آنها چیره شدند.

وی ادامه داد: در همین لحظه با خود عهد کردم حال که قرار است با دشمنی‌های استکبار این صحنه‌ها را شاهد باشیم، بهتر است به ورزش‌های رزمی در میان بسیجیان توجه شود و تلاش بسیجیان در حوزه دفاع شخصی پاسخگویی به شرایطی است که ممکن است مجددا ایجاد شود و نمایش اقتدار برای برخورد مجدد و جلوگیری از این وقایع تلخ است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها