کد خبر: ۱۰۳۱۶۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۰۸ دی ۱۳۹۱
روز آنلاین: ٩ دى ٨٨ همان هزاران نفرى که همیشه به صورت حرفه اى در نمازجمعه و سایر راه پیمایى ها شرکت مى کنند بار دیگر دعوت مى شوند تا این بار علیه جنبش سبز شعار دهند!

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از سایت جام نیوز،‌ در آستانه سومین سالگرد حماسه تاریخی مردم ایران در نهم دی ماه ۱۳۸۸، که نقطه پایانی بر یکی از پیچیده‌ترین سناریو‌های دشمنان انقلاب اسلامی برای فروپاشی نظام اسلامی بود، رسانه های ضد انقلاب بار دیگر برای کم اهمیت دادن این روز دست به کار شدند.

در همین زمینه سایت ضد انقلاب روز آنلاین در یادداشتی، تلاش کرد با چشم پوشی از حضور ده ها میلیونی مردم انقلابی ایران در 9 دی که برای اعلام برائت از فتنه گران و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری به خیابان آمده بودند را هزاران نفری و حکوتی بخواند.

روز آنلاین در یادداشت خود با توهین و فحاشی علیه مسئولان جمهوری اسلامی و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی می نویسد: «٩ دى ٨٨ همان هزاران نفرى که همیشه به صورت حرفه اى در نمازجمعه و سایر راه پیمایى ها شرکت مى کنند بار دیگر دعوت مى شوند تا این بار علیه جنبش سبز و در ستایش رهبر جمهورى اسلامى شعار دهند...»

این سایت در ادامه با "افسانه" خواندن "یوم الله" 9 دی نوشت: «تبلیغ و ترویج و افسانه سرایى درباره "حماسه ٩ دى" هر سال تکرار مى شود ... ».

برای روشن شدن چرایی تلاش ضد انقلاب برای کم اهمیت نشان دادن حماسه 9 دی مروری اجمالی بر دستاورد‌ها و پیامد‌های این حماسه بزرگ خالی از لطف نیست:

۱- حماسه نهم دی به دشمنان نظام اسلامی (اعم از داخلی و بیرونی) ثابت کرد که انقلاب اسلامی به‌رغم گذشت ۳۰ سال از عمر خود نه تنها پیوند عمیق خود را با اصول و آرمان‌ها و ارزش‌ها و ولایت فقیه حفظ کرده است، بلکه گذر زمان و مواجهه با تحولات گوناگون آن را مستحکم‌تر کرده و آنگاه که ارزش‌های بنیادین انقلاب نظیر فرهنگ عاشورا، استراتژی راهبردی انقلاب در حمایت از مردم مسلمان جهان و... مورد هجمه قرار می‌گیرد، به‌رغم وجود سختی‌ها و دشواری‌ها، آنها هیچ‌گاه از اصول و آرمان‌های خود دست بر نخواهند داشت.

۲- نهم دی تجلی ظرفیت‌های درونی نظام برای مقابله با تهدیدات و آسیب‌های درونی و بیرونی بود و توانست انقلاب را در برابر ویروس‌ها واکسینه کند. شاهد مثال این مدعا سر‌درگمی عاملان و حاملان درونی فتنه در اتخاذ یک راهبرد برای ورود در عرصه سیاسی است که بعد از سه سال هنوز نتوانسته‌اند آرایش لازم را پیدا کنند، اما در نقطه مقابل مردم به‌رغم تحمل فشار‌ها و تحریم‌ها که عملکرد فتنه‌گران عامل اساسی آن بود در ادامه مسیر حقه خود در دفاع از آرمان‌های انقلاب و رهبری حکیمانه آن اندکی تردید نکرده‌اند.

3- در روند فشار‌ها و تحریم‌های دشمن بعد از حماسه نهم دی، استراتژی دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی تغییر کرد. قبل از آن تمرکز تحریم‌های دشمن بر ممنوعیت فروش تجهیزات، امکانات نظامی یا هسته‌ای و تحریم مسئولان ایرانی بود. اما وقتی که نهم دی پایگاه اصلی و نقطه قدرت انقلاب اسلامی را آشکار کرد، تحریم‌ها علاوه بر گذشته، آحاد اجتماعی مردم ایران و اعتماد آنها به نظام را هدف‌گیری می‌کند. از منظر آنان این تحریم‌های فلج‌کننده قادر خواهد بود با تنگ کردن عرصه زندگی اقتصادی بر مردم و ایجاد فشار بر آنها اعتماد آنان به نظام را کاهش دهد و به‌زعم آنان مردم هزینه حضور در عرصه‌های حمایت از نظام را بپر‌دازند. به همین دلیل بود که در ۱۹ خرداد سال ۸۹ و در آستانه سالگرد انتخابات دهم امریکا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خود قطعنامه چهارم تحریم را در شورای امنیت به تصویب می‌رساند که این قطعنامه را باید نقطه آغازی برای تحریم فلج‌کننده دانست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها