کد خبر: ۱۰۳۱۱۰
زمان انتشار: ۱۵:۲۶     ۰۷ دی ۱۳۹۱
برنامه 90 دیشب برای دومین بار در این هفته پخش شد و به بررسی بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر پرداخت.

به گزارش  598 به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ابتدای این برنامه تصاویری از مراسم خاکسپاری مرحوم نیما نهاوندیان مجری برنامه‌های تلویزیونی پخش و در ادامه به مرور بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال پرداخته شد.

همچنین سوژه ثبت قرارداد سعید حلافی یکی از موضوع‌های اصلی برنامه دیشب 90 بود و در حالی که حلافی و امیر عابدینی توضیحاتی در این باره دادند اما ابهام در قانونی بودن ثبت قرارداد این بازیکن همچنان باقی ماند.

میلاد نوری بازیکن تیم صبای قم مهمان ویژه برنامه دیشب بود. نوری درباره سابقه‌اش در فوتبال ایران، تیم‌هایی که بازی کرده و دعوت شدنش به تیم ملی صحبت کرد.

در ادامه برنامه وضعیت ابراهیم قاسم‌پور در تیم مس کرمان مورد بررسی قرار گرفت. مربی نیم فصل اول مس درباره کنار گذاشته شدنش و حواشی که کنار این تیم وجود دارد، گفت: خیلی چیزها هدایت شده است و خودجوش نیست. رتبه مس در حال حاضر قابل قبول است اما با چنین وضعیتی آدم‌ها را اجیر کرده‌اند، نمی‌دانم چه کسی این کار را می‌کند. این اتفاق از اول فصل در کرمان رخ داده است. چهار روز قبل از رفتنم از مس نیز مطلع شدم مدیرعامل باشگاه با لوکا بوناچیچ وارد مذاکره شده است.

سپس ناصر شهبازی مدیرعامل باشگاه مس کرمان روی خط آمد و درباره کنار گذاشتن قاسم‌پور توضیح داد.

قاسم‌پور در پاسخ به او به طعنه گفت: روباه در جنگل شیر می‌شود.

مرور بازی تیم‌های آلومینیوم هرمزگان و استقلال تهران بخش دیگر این برنامه بود و ابتدا گزارش مفصلی از شور و شوق مردم هرمزگان و حواشی مربوط به بلیت‌فروشی این بازی پخش شد.

در ادامه نیز اکبر میثاقیان سرمربی آلومینیوم روی خط آمد و در صحبت‌هایی که درباره داوری این بازی انجام داد، به اخراج بازیکنش اعتراض کرد. میثاقیان معتقد بود که بازیکن آلومینیوم به فغانی فحاشی نکرده و نباید از زمین بازی اخراج می‌شد.

حسین عسگری رییس دپارتمان داوران هم درباره صحبت برخی مربیان پیش از بازی علیه داوری و ایجاد جو برای تیم حریف توضیح داد و گفت: این گونه صحبت‌ها روی تمرکز داور تاثیر می‌گذارد و خوشحالیم که رویانیان به فدراسیون آمد و حرف دلمان را زد. هیچ جای دنیا مرسوم نیست که قبل از بازی مربیان این گونه صحبت کنند.

آخرین مهمان تلفنی برنامه دیشب 90 امیر قلعه‌نویی بود و او درباره استقلال و همچنین وضعیت نکونام توضیحاتی را ارائه داد.

سرمربی استقلال گفت: در زمان مسئولیت من در تیم ملی یک هفته هم بازی‌های لیگ را به تعویق نینداختند.پیش از بازی با داماش اگر حادثه‌ای برای یکی از بازیکنان ما اتفاق می‌افتاد جامعه فوتبال خوشحال می‌شد.

قلعه‌نویی همچنین درباره وضعیت جواد نکونام در استقلال تصریح کرد: شما می‌دانید که امیر قلعه‌نویی دروغ نمی‌گوید. واقعیت این است که اختلافاتی از قبل درون تیم ما بود و این اختلافات از اردوی ترکیه شروع شد. البته ما در ترکیه صحبت کردیم اما این اختلاف، آتش زیر خاکستر بود. من فکر می‌کردم که در جلسه با فتح‌الله‌زاده همه چیز تمام شده است اما زمانی که نکونام به برنامه 90 آمد و آن حرف‌ها را مطرح کرد من از او گله کردم که نباید این اختلافات را رسانه‌ای می‌کرد. با این حال ما دیشب جلسه خوبی داشتیم و نگاه ویژه‌ای به جواد داریم به هر حال او سرمایه ملی ماست.

سوال پیامکی برنامه دیشب به بهترین گل نیم فصل اختصاص داشت. گل احمد آل نعمه، مهرداد اولادی، میثم بائو، فرشاد بهادرانی، مصطفی شجاعی و محمد قاضی جزو شش گل برتر نیم فصل اول بود که در سوال پیامکی این هفته گنجانده شده بود.

در پایان نیز گلی که فرشاد بهادرانی در تیم ذوب آهن از زمین خودشان وارد دروازه حریف کرد با 43 درصد بهترین گل از دیدگاه مخاطبان شناخته شد و گل‌های محمد قاضی و میثم بائو نیز در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها