کد خبر: ۱۰۲۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۱۷ اسفند ۱۳۸۹
"عماریون"- حاج منصور ارضي در مراسم زيارت عاشوراي صبح امروز حسينيه صنف لباس فروش تهران كه در آستانه ميلاد با سعادت امام حسن عسگري(ع) برگزار شد ؛ در ادامه شرح و توضيح دعاي امام زمان(عج) (اللهم عرفني نفسك...)، گفت:
* در اين دعاي شريف از خداوند مي خواهيم كه : با آمدن «حضرت» قرآن زنده شود و بواسطه او دل ما نوراني گردد. كسي كه امام زمان(عج) را ببيند، ديگر براي او تاريكي نيست. اگر «آقا» خود را به ما نشان دهد (بصورت دائمي)، باعث نورانيت ما مي شود. بعضي هم با رياضت مي توانند لحظه اي «آقا» را ببينند كه البته آنهم به ارادهِ خودِ آقاست نه ما.
* و از خدا مي خواهيم كه : بواسطه «حضرت» قلب هاي مُردهِ ما را زنده كن. بعضي ها تا صداي بازار را مي شنوند ديگر نماز و خدا و پيغمبر يادشان ميرود! و سورهِ شريفهِ جمعه هم به اين اشاره دارد كه به نماز برويد و دست از بازار بكشيد.
* و از خدا مي خواهيم ؛ بواسطه امام زمان(عج) سينه هاي پُر از كينهِ ما را شفا بده. امام صادق(ع) مي فرمايد: گاهي بدنها به هم نزديك است ولي دلها از هم دور.
* كربلايي منصور ارضي در ادامه در خصوص اين فراز از دعا كه مي فرمايد: « خدايا بوسيله امام زمان(عج) جمع كن سليقه هاي مختلف را» به تبيين آن پرداخت و افزود:
- ما، هم دولت را قبول داريم، هم مجلس را، هم قضاييه را و هم خبرگان را؛ اگر كسي هم عليه اينها حرف بزند تو دهنش ميزنيم، اما شما ببينيد خودِ اينها چه طوري دارند براي همديگر ميزنند! و همديگر را اذيت مي كنند! اين وسط فقط مردم اذيت مي شوند.
- پول مردم و بيت المال را ببينيد چه طور دارند خرج مي كنند! مي آيند و 50 ميليون و 100 ميليون به حساب امام جمعه ها مي ريزند البته آنها هم عودت مي دهند ولي باز دوباره به طريقي به حسابشان مي ريزند! تو، رييس دفتر رييس جمهوري؟! يا بنگاه معاملات ملكي داري؟! اين ملعون يهودي صفت الآن دارد پول خرج مي كند براي يك روزي كه اگر بخواهد كانديد شود... آنهم با آن پرونده اش! و متأسفانه آن آقا {رييس جمهور} مي گويد به او كاري نداشته باشيد. ان شاألله من به وقتش همه چيز را خواهم گفت.
- اين سليقه هاي مختلف گاهي به دين مختلف تبديل مي شود؛ يعني وهم و خيال، خودش تبديل به يك دين مي شود. اينكه مقام معظم رهبري بارها تأكيد كردند كه برخي دين را با قرائتها و سليقه هاي گوناگون مي خواهند ؛ نتيجه اش مي شود همين كه مي بينيد.
* اين ذاكر اهل بيت(ع) در همين زمينه و با توجه به قيام مردم كشورهاي منطقه افزود:
- بايد حواستان باشد كه انقلاب مصر ، تونس ، ليبي و ... همه خوب است و باعث بيداري شده اما نبايد گول بخوريد كه بعضي ها مرتب مي گويند كه «ظهور نزديك است»! از زمان مصيبت بر حضرت زهرا (س) گفته شده كه ظهور نزديك است؛ قرآن هم فرموده كه ظهور نزديك است؛ امامان (ع) هم فرموده اند... ما هم مي گوييم كه ظهور نزديك است؛ اما كي؟ فقط خدا مي داند و بس. مراقب باشيد كه گول نخوريد.
- ميليون ها جزوه درست كردند - معلوم است كه از كجا آمده - به عنوان اينكه ظهور نزديك است و طوري القا مي كنند كه انگار همين فرداست و مردم را با اين كارها بدبين مي كنند به آقا و ظهور ايشان و اين كار، خواستِ وهابيت است.
* حاج منصور ارضي در خصوص ساخت يك كليپ صوتي كه در آن، حضرت آدم (ع) را مورد محاكمه قرار مي دهند، گفت: در اين كليپ مي خواهد همه چيز را به خدا برساند و به خدا وصل كند كه بنده عرض مي كنم، اولاً پيغمبر خدا محاكمه نمي شود، ثانياً آمدند با اين كار مثلاً مردم را به خدا برسانند ولي بايد بدانند كه ما اصول دين داريم؛ يعني بعد از توحيد، نبوت و معاد و امامت و عدل است. بعضي مي گويند «فقط خدا» كه اين نوعي انحراف است چرا كه ما از طريق «امام» بايد به خدا برسيم. از راه نبوت و امامت و ... بايد به خدا برسيم. مي خواهند با اين كار، امامت و مهدويت را يك طوري خدشه دار كنند. فريب نخوريد. مانند آن كسي {رييس جمهور} كه مي گويد «پول يارانه ها مال امام زمان(عج) است و...» ؛ كه بايد به آنها گفت: اين يارانه ها مال مردم است و به خودشان بر مي گردد. تا حالا كالاها و خدمات با سوبسيد بوده اما الآن آزاد شده و پولش را به مردم ميدهيد و مي گوييد كه هزينه واقعي اينقدر است و بايد مديريت كنيد و درست مصرف كنيد. خب اين كار، خيلي خوب است و ما هم ممنونيم ولي اينكه «اين مال امام زمان(عج) است درست نيست. چرا كه اگر زماني اين دولت يا دولت بعد نتوانست يارانه را پرداخت كند، آيا مردم به امام زمان بدبين نمي شوند؟ اين مردم كه بهترين مردم هستند و در طول اين سالها با گراني ها ساخته اند؛ ديگر چرا اين يارانه ها را به «آقا» نسبت مي دهيد؟ كلّ زندگي ما به امام زمان بر مي گردد. رزق و روزي ما به دست اهل بيت (عليهم السلام) است. تمام خلق بواسطه آنها روزي مي خورند. و متأسفانه تقسيرهايي كه اين «بي بي سي» ملعون از صحبت هاي اين آقايان مي كند خيلي خطرناك است و اينكه بارها مقام معظم رهبري فرمودند «مراقب سخنان خود باشيد» براي همين است.
* وي در پايان تأكيد كرد: همه كشورهاي اسلامي از انقلاب ما الگو گرفته و تحت تأثير آن قرار گرفتند؛ نكند خداي ناكرده ما خودمان عقب بمانيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
ایشون یه ذره مراقب سخنان خود باشند یهودی یعنی چه ؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها