کد خبر: ۱۰۲۸۱۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۰۶ دی ۱۳۹۱
کاپیتان تیم فوتبال پیکان در مورد شکست تیمش مقابل صبای قم گفت: هر ۱۴ بازیکن ما مقابل صبا افتضاح بازی کردند.

محمدرضا طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شکست 4 بر یک تیمش مقابل صبای قم گفت: طبق معمول ما بازی را بسیار خوب آغاز کردیم اما نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. در نیمه اول دو گل دریافت کردیم و حتی صبا می توانست در این نیمه گل سوم را هم به ما بزند. نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم اما در ادامه صبا از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد. واقعا از این اتفاقات خنده‌ام می گیرد. گل چهارم روی یک اتفاق بسیار عجیب به ثمر رسید. در جایی که می توانستیم گل دوم خود را بزنیم همان توپ بازگشت و به دورازه ما رفت.

وی در مورد مشکلات دفاعی تیم پیکان، خاطر نشان کرد: عدم داشتن تمرکز، مهم‌ترین مشکل تیم ماست. کل تیم در کار دفاعی مشکل دارند و تنها این‌طور نیست که خط دفاع بد عمل کند. زمانی که توپ در اختیار ماست بازیکنان احساس مسئولیت نمی کنند و این موضوع بزرگترین ضربه را به ما می‌زند. باید تمرکزمان را هنگامی که صاحب توپ هستیم بالا ببریم و آنقدر راحت حریفان را در موقعیت گل قرار ندهیم.

کاپیتان تیم فوتبال پیکان در مورد عملکرد بازیکنان تازه وارد این تیم اظهار داشت: با توجه به این که نفرات تازه وارد برای اولین بار بود در تیم ما به میدان می رفتند شاید هنوز نتوانستند با تیم به هماهنگی برسند و نباید انتظار زیادی داشت. وقتی تیم می بازد این نشان می دهد که کل تیم خوب نبوده و آن چهار نفر نیز در کنار سایرین قرار می گیرند. ما در دیدار مقابل صبا بسیار بد بازی کردیم و آن چهار نفر نیز مثل تمام بازیکنان بد بودند.  امیدوارم بازیکنان جدید هرچه زودتر با ما هماهنگ شوند و بتوانیم در ادامه نتایج بهتری بگیریم. در کل هر 14 نفری که در دیدار با صبا به میدان رفتند افتضاح بازی کردند.

طهماسبی در مورد دیدار آینده پیکان مقابل تراکتورسازی در تبریز خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در تبریز مقابل هواداران با تعصب و دو آتیشه تراکتورسازی باید به میدان برویم کار بسیار سختی را در پیش داریم. ما در دور رفت در تهران از این تیم یک بر صفر جلو بودیم و در اواخر بازی با دریافت گل به تساوی رسیدیم. در تبریز هم می توانیم مقابل این تیم نتیجه بگیریم. اگر بازیکنان ما از همین حالا تمرکز خود را به کسب برد مقابل تراکتورسازی معطوف کنند می توانیم در این بازی نتیجه مناسبی را کسب کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها