کد خبر: ۱۰۲۷۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۰۶ دی ۱۳۹۱
فدارسیون ما آنقدر بی در و پیکر است که مربی ناگهان و در نیمه شب به راحتی می‌تواند مجوز بگیرد ولی مربی اصلی تیم که کارت هم دارد، نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند
ghasempoor

به گزارش 598 به نقل از سایت گل - بعد از درگیری ابراهیم قاسمپور سرمربی مس با مدیران این باشگاه و وضغیت بلاتکلیف وی ، باشگاه مس در وضعیت جدیدی قرار گرفته است.
دیروزبازی مس - سپاهان کاملا تحت تاثیر اتفاقات سرمربی مس بود جایی که ابراهیم قاسمپور با حرف هایی که به وسیله کاشی اعلام کرد رسما به همکاری خود و مس پایان داد. البته قاسمپور صبح بازی برای اینکه مستعفی شناخته نشود به هتل محل اقامت تیم آمد ولی حرف های شب قبل او آنقدر سنگین بود که راه بازگشتی برایش نگذارد.
در حالی که مهدی محمدی در فاصله چند ساعت مانده به شروع بازی حکم مربیگری خود در مس را دریافت می کرد و جلسه معارفه او در حال برگزاری بود، ابراهیم قاسمپور به هتل تیم می رود و زمانی که اعضای باشگاه جلوی حضور او را می گیرند با رفتار تند قاسمپور مواجه می شوند به نحوی که حتی درگیری فیزیکی بین او و برخی از اعضای تیم نظیر کهندل پیش می آید.
قاسمپور در این باره می گوید: خنده‌ دار است که چگونه یک مربی بدون قرارداد روی نیمکت می‌نشیند. فدارسیون ما آنقدر بی در و پیکر است که مربی ناگهان و در نیمه شب  به راحتی می‌تواند مجوز بگیرد ولی  مربی اصلی تیم که کارت هم  دارد، نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند .واقعا متاسفم.


 اما مهدی محمدی در حالی این پیروزی را کسب کرده که او چهار سال پیش هم درست در همین روزها در زمانی که مامور شد به جای فرهاد کاظمی به صورت موقت نفر اول نیمکت مس باشد برابر سپاهان قرار گرفت و در حالی که این تیم در کورس قهرمانی بود موفق شد با نتیجه یک بر یک این تیم را متوقف کند تا سپاهان در آن هفته صدر جدول را به پرسپولیس واگذار کند! حالا بعد از این مدت بازهم مهدی محمدی گربه سیاه سپاهان شد و شکست تلخی را به این تیم تحمیل کرد.
قاسمپور اما در این باره هم حرفهای جالبی دارد:از این پیروزی خوشحالم زیرا زحمات ما بود که این برد رقم خورد. فکر نمی‌کنم آقایانی که در خانه خوابیده بودند در این پیروزی نقشی داشته باشند. از تخم مرغ شانسی مربی تیم را درآوردند بعد او می‌گوید از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار کرده اما چگونه می‌شود کسی ساعت 11 صبح به تیم ملحق شود و بعد بخواهد از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کند. شاید به بازیکنان آمپول زده است. او اسم 8 بازیکن روی نیمکت را بلد نبود. چگونه می‌تواند در پیروزی نقش داشته باشد.
وضعیت قاسمپور و مس به زودی روشن خواهد شد. قدر مسلم اینکه دوره او در جمع نارنجی پوشان به پایان رسیده و حالا او به دنبال دریافت دستمزد خود است. اوسال گذشته در میانه راه جانشین میروسلاوبلاژویچ شد و یک سال پردردسر را با مس و دو مدیرعامل مختلفش گذراند. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها