کد خبر: ۱۰۲۷۳
زمان انتشار: ۲۳:۱۳     ۱۶ اسفند ۱۳۸۹

یکی دو روز قبل خبری در تعدادی سایت خبری منتشر شد با این مضمون که حامد بهداد برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل از جشنواره امسال به علت شرب خمر و رانندگی در حالت مستی دستگیر شده است. بخش فرهنگی شبکه ایران از اولین رسانه‌هایی بود که از این خبر آگاهی یافت اما به دلیل عدم مشخص بودن صحت و سقم آن و البته نامشخص بودن منبع تولید خبر، از انتشار آن مبادرت کرد. به تازگی نیز خودِ بهداد نسبت به این خبر واکنش نشان داده و از این مساله سخن گفته که نه تنها این خبر را تکذیب می‌کند بلکه از انتشار چنین اخباری به شدت متاسف است. بخش‌هایی از گفته‌های بهداد را به نقل از کافه‌سینما بخوانید:

دوستان کم‌لطف
فکر می کنم مورد کم لطفی دوستان خبرنگاری که این خبر را نوشتند قرار گرفتم. به خاطر اینکه در تهران مشکل به هر صورت پیش می‌آید اما هر گز چنین چیزی نبوده و برای برائت خودم و تکذیب این خبر، نوشته‌ای را منتشر خواهم کرد.

این از اقتضائات شغلی ماست
در هر صورت وقتی به یک سری توفیق‌های اجتماعی می‌رسی، ممکن است دوستان بخیلی در خیابان چشم دیدن تو را نداشته باشند و بخواهند تو را تخریب کنند. اما مگر ما چه کسی هستیم جز خود آنها؟ ما هم یک شهروند ساده‌ایم فقط این شغل را داریم.

واقعا متاسفم
 شغل ما فقط ما را کمی معروف‌تر و تبدیل به چهره کرده. به نظرم دلیل انتشار این خبر فقط شغل ما است. ما آدم های صدمه پذیر و آسیب پذیری هستیم.از انتشار این خبر واقعا متاسفم. کاملا آن را تکذیب می کنم. این خبر از اساس دروغ هست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها