کد خبر: ۱۰۲۷۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۰۶ دی ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به کنایه مدیرعامل پرسپولیس گفت: مگر ایران بازیکن ۵ میلیارد تومانی هم دارد؟
[-] اندازه متن [+]

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، علی فتح الله زاده در مورد کنایه رویانیان به وی بابت جذب بازیکن 5 میلیارد تومانی اظهار داشت: او حتما شوخی کرده است.

 

مگر بازیکن 5 میلیارد تومانی هم در ایران داریم؟ بعضی ها این قدر پول دارند که 5 میلیارد را پول نمی دانند. 5 میلیارد نصف هزینه باشگاه ماست.

 

وی افزود: از من پرسیده شد چطور می خواهی 80 هزار دلار به ردی بدهی گفتم این پول در ازای 2 میلیارد تومان چیزی نیست که همان خبرنگار گفت باشگاه پرسپولیس بیشتر از 2 میلیارد تومان داده و من گفتم من همان 2 میلیارد را در نظر می گیرم. در هر صورت من رویانیان را دوست دارم و می دانم که او هم زحمت می کشد.

 

به گزارش فارس، مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص صحبت های مجتبی تقوی مبنی بر اینکه چرا باشگاه استقلال از حالا برای فصل آینده با بازیکنان سایپا وارد مذاکره شده، گفت: من برای تقوی همیشه احترام قائل هستم. او درست می گوید که نباید چنین تماس هایی با بازیکنان گرفته شود اما از سوی باشگاه استقلال چنین تماس هایی گرفته نشده است. من هم با تقوی و هم مدیرعامل سایپا این قدر رفیق هستم که نیازی به چنین کارهایی نباشد. قانون را هم می دانم. همان طور که با باشگاه نفت تهران هماهنگ شدیم با سایر باشگاه ها هم همین طور هستیم. شاید این کار دلال ها بوده است. من حتما این مورد را پیگیری می کنم تا ببینم چه کسی از طرف استقلال این کار را کرده است.

 

گفتنی است محمد رویانیان در خصوص اظهارات فتح‌الله‌زاده مبنی بر دادن 2 میلیارد تومان به ژوزه اظهار داشت: « من جواب کسی را نمی‌دهم اما برای اینکه از حق باشگاه دفاع کنم و به این شایعات خاتمه دهم این حرف را می‌زنم. ما 5 میلیارد هزینه یک بازیکن نکرده‌ایم که او را به ایران بیاوریم. مثل آینکه آقایان حواسشان پرت است که چه کار کرده‌اند اما نوش جانشان.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها