کد خبر: ۱۰۲۶۱۰
زمان انتشار: ۱۹:۰۷     ۰۵ دی ۱۳۹۱
لیگ برتر - پرسپولیس در دومین بازی با هدایت یحیی گل محمدی هم بازی را توفانی شروع کرد.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین ؛ پرسپولیس در دومین بازی با هدایت یحیی گل محمدی درحالی به مصاف نفت آبادان رفت که کمتر از 20 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حاضر بودند توانست خیلی سریع با دو گل از نفت آبادان پیش بیفتد. علی کریمی در دقیقه 4 بازی بود که توپ برگشتی دفاع آبادان را از پشت 18 قدم و با ضربه ی سرضرب پای چپ وارد دروازه نفت کرد.

در ادامه بازی هم این پرسپولیس بود که حمله می کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 10 بازی محمد نوری روی سانتر پولادی وارد دروازه حبیب دهقانی کرد تا شاگردان یحیی نشان دهند با توپی پر به این بازی آمده اند.  بازی دو تیم تا پایان نیمه اول 2 بر صفر به سود پرسپولیس شد. در نیمه دوم ، بازی با ریتم کندتری ادامه داشت . با این وجود در شروع نیمه دوم و در دقیقه 54 بود که سجاد مشکل پور توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. در ادامکه یکبار کریم انصاری فرد موقعیت از دست داد ، یک صحنه مشکوک به پنالتی روی حسین ماهینی به وجود آمد و یک موقعیت گل عالی هم بود که نفتی ها از دست دادند تا ماسبقه تا دقیقه 60 با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس باشد.

نکته جالب این مسابقه ، بازی نکردن دوباره مهدی مهدوی کیا بود که به نظر می رسد جایی در برنامه های تاکتیکی یحیی ندارد. او البته در این گونه مواقع خیلی اهل ایجاد جنجال نیست و یحیی هم در برنامه 90 دوشنبه شب گفته بود ، دوستی ها را از کار سوا کرده است! نیمکت نشینی مهدوی کیا در این بازی تا دقیقه 68 ادامه داشت اما در این دقیقه بود که علی کریمی از زمین بیرون آمد تا مهدی مهدوی کیا جایش را بگیرد. کریمی بازوبند را بر بازوی مهدی بست و بیرون رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها