کد خبر: ۱۰۲۵۹۸
زمان انتشار: ۱۸:۵۴     ۰۵ دی ۱۳۹۱
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت آبادان در حالی آغاز شد که هوای مجموعه ورزشی آزادی به شدت آلوده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت آبادان در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی آغاز شد که هوای تهران مانند چند هفته پیش بسیار آلوده است و آلودگی هوا به قدری است که از شدت نور پروژکتورها کاسته شده است. پرسپولیس تا دقیقه 13 بازی با گلهای علی کریمی و محمد نوری، 2 بر صفر پیش است.

 

حدود 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر هستند تا نمایش بازیکنان تیم محبوب‌شان را از نزدیک ببینند. در گوشه‌ای از ورزشگاه حدود 50 هوادار آبادانی با پیراهن‌های زرد تیم خود را تشویق می‌کنند.

 

پس از نمایش خوب هواداران گهر دورود و عملکرد اخلاق مدارانه آن‌ها، هواداران پرسپولیس نیز پیش از شروع بازی با شعارهای حمایتی بازیکنان آبادانی را تشویق کردند و به طور ویژه نام حسین کعبی بازیکن سابق پرسپولیس را فریاد زدند.

 

کعبی هم در واکنش به این حرکت تماشاگران به سمت آن‌ها رفت و با تعظیم کردن به آن‌ها پاسخ داد.

 

هواداران پرسپولیس پس از به ثمر رسیدن اولین گل بازی توسط علی کریمی یکصدا با شعارهایشان از پرسپولیسی‌ها می‌خواستند که به نفت آبادان هم مانند ملوان 6 گل بزند.

 

نکته جالب توجه این بازی نیمکت نشینی مهدی مهدوی کیا کاپیتان اول پرسپولیس است. این بازیکن در بازی با ملوان نیز در ترکیب 18 نفره پرسپولیس حضور نداشت که دلیل غیبت آن روز مهدوی کیا از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس سرماخوردگی شدید وی عنوان شده بود.

 

این بازی همچنان در حال پیگیری است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها