کد خبر: ۱۰۲۵۸۹
زمان انتشار: ۱۸:۴۵     ۰۵ دی ۱۳۹۱
در فوتبال گاهی توپ‌ها به گل تبدیل نمی‌شود اما امروز به بازیکنانم به خاطر عملکرد خوبشان تبریک می‌گویم و به آنها افتخار می‌کنم
مرفاوی قلعه نویی
به گزارش 598 به نقل از سایت گل -عبدالصمد مرفاوی سرمربی صبا بعد از برد تیمش مقابل پیکان به تمجید از عبدالله ویسی پرداخت. .

به گزارش گل و به نقل از فارس او گفت : پیکان تیمی است که فوتبال بازی می‌کند و سرمربی این تیم هم در صبا و هم در پیکان نشان داده که تیم‌هایش به دنبال ارائه گل زیبا هستند. به ویسی که دوست من است به خاطر تیم‌هایی که می‌سازد تبریک می‌گویم هر چند آنها بازی را باختند اما تیمی کامل و با برنامه دارند.

وی افزود: تیم ما هم در کار تیمی و هم در دفاع و حمله عملکرد بسیار خوبی داشت و با دوندگی تلاش زیادی را انجام داد. اگر همین روند را ادامه دهیم می‌توانیم امتیازات لازم را کسب کنیم و با توجه به نزدیکی تیم‌ها در جدول روز به روز به جایگاه‌مان بهبود ببخشیم، با این چهار گل نباید فکر کنیم همه چیز تمام شده و دچار غرور شویم.

مرفاوی در مورد اینکه آیا فکر رقم خوردن چنین نتیجه‌ای را می‌کرد، خاطرنشان کرد: فکر کردم بازی خوبی انجام دهیم اما در فوتبال برای گل زدن باید تلاش بیشتری کرد خوشبختانه بازیکنان صحبت‌های ما را به خوبی در زمین پیاده کردند و کار تیمی مناسبی انجام دادند. توانستیم از فضاهای تیم پیکان به خوبی استفاده کنیم و 4 بار دروازه این تیم را باز کنیم، در فوتبال گاهی توپ‌ها به گل تبدیل نمی‌شود اما امروز به بازیکنانم به خاطر عملکرد خوبشان تبریک می‌گویم و به آنها افتخار می‌کنم.


سرمربی تیم صبای قم در مورد نقاط ضعف تیم پیکان گفت: نمی‌توانم از ضعف‌های تیم پیکان صحبتی بکنم اما در طول بازی سعی کردیم از فضاهای کناری این تیم استفاده کافی را ببریم و دیدید که از این ناحیه به آنها ضربه زدیم و به گل رسیدیم.

مرفاوی در مورد اینکه آیا لک را به خاطر مشکل کاپیتانی در لیست 18 نفره قرار نداده بود، عنوان کرد: به دلیل مشکلات روحی و روانی که این بازیکن داشت تشخیص دادیم در لیست 18 نفره حضور نداشته باشد و استراحت کند. دروازه‌بانان دوم و سوم ما نیز نفرات توانمندی‌ هستند، بحث کاپیتانی در میان نبود و در بازی با ابومسلم خود حامد لک بازوبند را به میلاد نوری داد، دروازه‌بانان بسیار خوبی داریم که می‌توانند آینده خوبی در پیش داشته باشند.

وی در مورد بازی پلی‌آف در لیگ قهرمانان مقابل الشباب گفت: از سه هفته پیش در حال برنامه‌ریزی برای دیدار مقابل الشباب هستیم، آنالیزور ما این تیم را زیر نظر دارد و آن‌ها را به خوبی شناسایی کردیم. می‌خواهیم الشباب را حذف کنیم تا به مرحله گروهی راه یابیم تا 4 سهمیه ایران را تکمیل کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها