کد خبر: ۱۰۲۵۸۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۰۵ دی ۱۳۹۱
در کل از نوع بازی تیم خودم راضی هستم و این بازی و این اراده بازیکنان می‌تواند سهمیه آسیایی را برای فولاد و فوتبال خوزستان رقم بزند
حسین فرکی

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- اگر داماش قبل از نيم‌فصل به خانه فولاد مي‌رفت بعيد بود بتواند امتياز سالم از اهواز در ببرد، اما انگار تعطيلات آتش فولادي‌ها را سرد كرده بود كه در خانه متوقف شدند. سرمربی تیم فوتبال فولاد بعد از تساوي 2-2 مقابل داماش گفت: برخلاف جریان بازی اسیر اشتباه فاحش داور شدیم که یک پنالتی به سود مهمان گرفته شد و این ضربه تبدیل به گل شد، همین موضوع تمرکز تیمی ما را به هم ریخت.

به گزارش گل به نقل از فارس، حسین فرکی اظهار داشت: همانطور که پیش از بازی گفته بودم و قابل پیش‌بینی بود امروز با وجود باران شدید و شرایط بد زمین متاسفانه شرایط میزبانی و مهمانی هم تغییر کرد و روند تیمی ما را در این بازی پایین آورد.


وی ادامه داد:‌ شروع خوبی داشتیم و بازی روی زمین را دنبال کردیم اما برخلاف جریان بازی اسیر اشتباه فاحش داور شدیم که یک پنالتی به سود مهمان گرفته شد و این ضربه تبدیل به گل شد. همین موضوع تمرکز تیمی ما را به هم ریخت.

سرمربی فولاد خوزستان عنوان کرد: در نیمه دوم با تمرکز بهتری بازی را دنبال کردیم و تعویض‌هایمان جواب داد و بازی باخته را با دو گل زده پیش بردیم اما هیجان‌زدگی بازیکنان ما عاملی شد تا خیلی زود گل تساوی دریافت کنیم.

فرکی گفت: تیم حریف هدفش کسب یک امتیاز بازی بود که به آن رسید. اما در کل از نوع بازی تیم خودم راضی هستم و این بازی و این اراده بازیکنان می‌تواند سهمیه آسیایی را برای فولاد و فوتبال خوزستان رقم بزند.

وی در پایان عنوان کرد: امیدوارم که من در مورد قضاوت داور اشتباه کرده باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها