کد خبر: ۱۰۲۵۲۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۰۵ دی ۱۳۹۱
نیلسون واقعا دروازه‌بان خوبی است و بسیار حرفه‌ای کارش را می‌کند. با این شرایط بازی کردن برای شهاب سخت شده بود
مهرزاد معدنچی مهدی مهدوی کیا

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- هر چند یحیی گل‌محمدی بعد از حضور در راس کادر فنی پرسپولیس خیلی کم مصاحبه کرده اما شب گذشته و در آخرین دقایق برنامه نود به بهانه پخش آیتمی که او از صحبت درباره پروین طفره رفت روی خط تلفنی برنامه آمد تا بگوید با پروین هیچ مشکلی ندارد.

گل‌محمدی در صحبت‌هایش گفت: بر خلاف آنچه گفته می‌شود من هیچ مشکلی با آقای پروین ندارم. ایشان بزرگ پرسپولیس است و خودش گفت وقتی سرمربی انتخاب شد باید اختیار تام داشته باشد. اتفاقا قبل از بازی هم با ایشان صحبت کردم و مشکلی وجود ندارد. باید از آقای پروین تشکر کنم که همه‌جوره تیم ما را ساپورت کردند. من هیچ مشکلی با ایشان ندارم و این حرف‌ها ساخته خبرنگاران است.

وی همچنین با ابراز رضایت از خریدهای پرسپولیس درباره مارکو پروویچ گفت: این بازیکن تجربه بین‌المللی خوبی دارد و می‌تواند به ما کمک زیادی کند. مارکو به عنوان بال و هافبک چپ بازی خواهد کرد.


وی در پاسخ به سوال فردوسی‌پور مبنی بر این‌که چه شد معدنچی رفت و چه شد که برگشت گفت: معدنچی هنوز برنگشته و بعید است که برگردد.

گل‌محمدی در خصوص کنار گذاشتن نفراتی مثل کاظمیان، علی‌عسگری و آقازمانی گفت: متاسفم که این اتفاق افتاد. این تغییرات به خاطر مسائل فنی این نفرات نبود بلکه تیم باید بالانس می‌شد. من دوست دارم به‌خصوص درباره آقاجواد بگویم که ظاهرا خیلی ناراحت شده بود. من با آقاجواد رفاقت ۱۷-۱۶ ساله دارم. ما رفت‌وآمد خانوادگی داشتیم اما در فوتبال نباید رفاقت‌ها را را وارد کار کرد. امیدوارم این بازیکنان هر جا که هستند موفق باشند.

یحیی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا علی‌عسگری بی‌انگیزه شده بود و شل تمرین می‌کرد که کنار گذاشته شد، گفت: بازیکنی که به ۱۵-۱۰ دقیقه حضور در ترکیب راضی شده باشد کارایی لازم را در پرسپولیس نخواهد داشت و معلوم است که بی‌انگیزه شده. من خودم سال ۷۸ چنین شرایطی در پرسپولیس داشتم اما به فولاد رفتم و در آنجا احیا شدم. مطمئنم بازی کردن در تیم‌های دیگر برای این بازیکنان مفید خواهد بود و به نوعی توفیق اجباری به حساب می‌آید.

سرمربی پرسپولیس درباره انتقال گردان به سپاهان هم گفت: نیلسون واقعا دروازه‌بان خوبی است و بسیار حرفه‌ای کارش را می‌کند. با این شرایط بازی کردن برای شهاب سخت شده بود.

گل‌محمدی با اشاره به این‌که تلاش می‌کند تا در نیم‌فصل دوم شرایط پرسپولیس را تغییر دهد و در جدول بالا بکشاند در مسابقه پیامکی برنامه نود شرکت کرد و دوازدهمی پرسپولیس در نیم‌فصل اول را به عنوان عجیب‌ترین اتفاق فوتبال ایران انتخاب کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها