کد خبر: ۱۰۲۵۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۰۵ دی ۱۳۹۱
رییس فدراسیون فوتبال در باره مجمع فوتبال العاده این فدراسیون واحتمال جابجایی تعدادی از دست اندرکاران هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت:‌ چنین تصمیمی وجود ندارد
علی کفاشیان
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان بهترین فدراسیون فوتبال آسیا در سال گذشته میلادی از سوی بینندگان برنامه نود به عنوان عجیب ترین اتفاق چند ماهه گذشته انتخاب شد ؛ نکته ای که البته ناراحتی علی کفاشیان رئیس فدراسیون را در پی داشت.

باید خوشحال باشیم که بهترین ایم
به گزارش گل به نقل از ایرنا علی کفاشیان درباره نتیجه نظرسنجی دیشب برنامه تلویزیونی 90مبنی براینکه انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان بهترین فدراسیون آسیا عجیب ترین اتفاق ماه گذشته فوتبال ایران بود، گفت: این انتخاب را کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داده و متعلق به فدراسیون فوتبال ایران نبوده و در آن هم دخالتی نداشته ایم.
وی افزود:نبایداین موفقیت ها را زیر سوال برد واگر کسی بخواهد چنین اقدامی بکند،فوتبال مملکت را زیر سووال برده است.


وی گفت:این موفقیت متعلق به من نبوده وقرارهم نیست که همیشه درفوتبال باشیم.امیدوارم حتی زمانی که در فوتبال نیستم ازنظر فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا بهترین باشیم و نباید ناراحت باشیم که چنین اتفاقی افتاده است.
کفاشیان با بیان اینکه برخی کشورها و افراد به انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان برترین فدراسیون حسادت می کنند، گفت:‌ ماباید خوشحال باشیم . در این زمینه فدراسیون کمترین سهم را داشت و باشگاهها و هیات ها خیلی زحمت کشیده و با اجرای خواست های کنفدراسیون فوتبال آسیا ما را در این جهت کمک کردند.
وی از رسانه ها خواست در باره این افتخار که به ایران تعلق دارد، روشنگری کنند تا سال های بعد هم تکرار شود.

بهتر است رئیس عوض شود
اما نکته مهم حرفهای کفاشیان جایی است که او شایعه تغییرات احتمالی در فدراسیون و نواب خود را که این روزها قوت زیادی گرفته است رد می کند.
رییس فدراسیون فوتبال در باره مجمع فوتبال العاده این فدراسیون واحتمال جابجایی تعدادی از دست اندرکاران هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت:‌ چنین تصمیمی وجود ندارد و بهتر است در صورت تغییر رییس فدراسیون فوتبال تغییر کند.
وی باتاکید براینکه فدراسیون فوتبال حق تغییردبیرکل ونایب رییس فدراسیون فوتبال رادارد، یادآور شد:‌اگر مشکلی هست بهتر است که رییس فدراسیون عوض شود.

به گفته وی هنوز زمان دقیق مجمع فوق العاده این فدراسیون مشخص نشده است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها