کد خبر: ۱۰۲۵۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۰۵ دی ۱۳۹۱
سرخپوشان هفته قبل با ۶ گل برد باشكوهي مقابل ملوان كسب كردند، با اين حال هنوز نمي‌توان از تحول پرسپوليس صحبت كرد. آنها بايد دو سه آزمايش ديگر هم پس بدهند
پرسپولیس نفت

به گزارش 598 به نقل از سایت گل – از اولين روز از اولين هفته دور برگشت ليگ برتر، امروز راس ساعت 17:30 یحیی گل‌محمدی برای اولین بار هدایت سرخپوشان پایتخت را در لیگ تجربه خواهد کرد. آن هم برابر نفت آبادان، حريفي كه مانوئل ژوزه هم اولين تجربه‌اش روي نيمكت پرسپوليس را با شكست همين حريف سپري كرد.

نبرد پايين جدولي‌ها

پس از آن‌که در پايان نيم‌فصل اول پرسپولیس با ۲۱ امتیاز از ۱۷ مسابقه در رده دوازدهم قرار گرفت همکاری این باشگاه و مانوئل ژوزه به هم خورد و گل‌محمدی به عنوان جانشین وی و نفر اول کادر فنی معرفی شد. مدافع سابق تیم ملی و پرسپولیس در اولین دیدار رسمی که هدایت سرخپوشان پایتخت را بر عهده داشت توانست با ۶ گل از سد ملوان در ورزشگاه آزادی عبور کند. با اين حال هنوز نمي‌توان از ورود پرسپوليس به روند مثبت نتيجه‌گيري صحبت كرد و بايد دو سه هفته‌اي منتظر ماند. در طرف مقابل آبادانی‌ها نیز فصل خوبی را پشت سر نگذاشته‌اند و حتی بازگشت کاسیمیرو هم نتوانسته این تیم را از جمع تیم‌های قعر جدول جدا کند. صنعت نفت با ۱۱ امتیاز در رده هفدهم قرار دارد.


قضاوت داور چهارم!

حسین زرگر برای اولین بار قضاوتی برای تیم‌های نفت آبادان و پرسپولیس انجام می‌دهد. وی در این فصل برای هیچ کدام از این تیم‌ها سوت نزده و در بازی مهم سپاهان - استقلال داور چهارم بود!

نوستالژي؛ نه میثاق هست نه جواد

سرخپوشان پایتخت به همراه استیلی در هفته پنجم لیگ یازدهم موفق شدند با هت‌تریک کاظمیان و با نتیجه ۳ بر یک برزیل ایران را در تهران شکست دهند اما برای این مسابقه کاظمیانی در میان نیست. مسابقه برگشت اما برای دنیزلی و شاگردانش بسیار تلخ بود چرا که با هنرنمايی میثاق معمارزاده، آبادانی‌ها پرسپوليس را با شکست سنگین ۴ بر ۲ بدرقه کردند!

در فصل جديد هم هفته اول لیگ با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در آبادان و باز هم گلزنی جواد کاظمیان همراه شد گرچه تیم میزبان مستحق باخت نبود ولی در دقایق پایانی تن به شکست داد. البته غیبت کاظمیان و فونیکه سی که در دیدارهای قبلی بهترین گلزن این دو تیم بوده‌اند قرار است با کریم انصاری‌فرد و روح‌الله عرب جبران شود.

شيش‌تايی‌ها و دفاع برزیلی!

نفتی‌ها بر خلاف بازی هجومی‌شان در ۱۷ مسابقه قبلی فقط یک پیروزی داشته‌اند و ۲۸ بار توپ از خط دروازه آنان گذشته است. پرسپولیسی‌ها نیز ۱۷ مرتبه مقابل مهاجمان حریف تسلیم شده‌اند. پرسپولیسی‌ها در لیگ و جام حذفی با مانوئل و گل‌محمدی موفق شده‌اند به ترتیب پیکان و ملوان را شش‌تايي کنند.

ركوردبازي؛ پرسپوليس بد، نفت بدتر

صنعت نفت آبادان 11 هفته متوالي طعم برد را نچشيده است. آخرين برد آباداني‌ها در هفته ششم مقابل صباي قم به دست آمد كه تنها برد آباداني‌ها در اين فصل بوده است. آن‌ها در اين طلسم طولاني تنها يك رقيب دارند كه گهر دورود است با 12 بازي متوالي بدون برد.

كارنامه نفت آبادان در زمين حريفان اصلا دندان‌گير نيست. برزيلي‌ها از 9 بازي در خانه رقبا به 4 تساوي و 5 باخت رسيده‌اند و در رتبه شانزدهم جدول ميهمان‌ها قرار مي‌گيرند. البته پرسپوليس هم تا اين مقطع ميزبان موفقي نبوده است. سرخپوشان با 14 امتياز از 9 بازي خانگي در رتبه يازدهم جدول ميزبان‌ها قرار دارند. پرسپوليس از 9 بازي خانگي به 4 برد، 2 تساوي و 3 باخت رسيده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها